کد مطلب: ۶۵۰۲۶۱

هشدار پلیس فتا برای پرداخت فطریه

هشدار پلیس فتا برای پرداخت فطریه

پلیس فتا هشدار داد: مردم در پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند. همچنین با موافقت رهبر انقلاب ۱۲ نفر از محکومان به اعدام عفو شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پلیس فتا هشدار داد: مردم در پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند. همچنین با موافقت رهبر انقلاب ۱۲ نفر از محکومان به اعدام عفو شدند.

براساس گزارش ایرنا ، پلیس فتا تهران بزرگ روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که به صورت اینترنتی قصد پرداخت کفاره و فطریه دارند به افراد ناشناس اعتماد نکنند.افراد فطریه و کفاره خود را به نهادهای معتبر پرداخت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: کاربران از کلیک کردن بر روی لینک‌هایی که از منابع ناشناس به عنوان خیریه ارسال می‌شود، خودداری کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: کاربران نذورات خود را فقط به حساب نهادها و موسسات دولتی و قابل اطمینان واریز و از پرداخت نذورات در سایت‌های نامعتبر و حساب‌های شخصی اجتناب کنند.

همچنین معاون قضایی قوه قضاییه در تشریح جزئیات موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان به مناسبت عید فطر گفت: ۱۲ مورد از عفوشدگان جزء محکومان اعدام و چهار مورد هم از محکومان امنیتی هستند.

از ۱۵۴۲ موردی که مشمول عفو رهبری قرار گرفتند ۸۵۵ مورد منجر به آزادی از زندان می‌شود و ۶۸۷ مورد مشمول تخفیف مجازات قرار گرفتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.