کد مطلب: ۳۵۰۶۵۸

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی‌ترین رکن هر کسب‌وکار، یعنی مشتری، باعث افزایش اهمیت و جایگاه این واحد شده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تاثیرگذار در اهمیت این واحد است.

امروزه نگرش درست نسبت به اهمیت بازاریابی و فروش اصولی، کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای تجارت و رقابت است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش‌بینی‌نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان شود.

همایش بازاریابی ویدان

هر چند در حال حاضر بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در ایران فاقد یک برنامه اصولی بازاریابی و فروش هستند، اما ایجاد واحد بازاریابی و فروش از دغدغه‌های بسیاری از این بنگاه‌ها و کسب‌وکارها بوده، و همچنین حفظ بقا و سودآوری سازمان‌ها در دنیای کسب‌وکار امروزی در گرو عملکرد حساب‌شده واحد بازاریابی و فروش است، البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت سایر واحدها نخواهد بود.

ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی‌ترین رکن هر کسب‌وکار، یعنی مشتری، باعث افزایش اهمیت و جایگاه این واحد شده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تاثیرگذار در اهمیت این واحد است و فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسب‌و‌کارهاست. حال این پرسش مطرح می‌شود که چگونه می‌توان به حداکثر میزان فروش رسید. در واقع برای موفقیت هر کسب‌و‌کار، عرضه‌ی محصولات و خدمات خوب و با کیفیت و افزایش حجم فروش، به تنهایی کافی نخواهد بود و شما باید بتوانید سود خود را نیز افزایش دهید.

همایش بازاریابی ویدان

برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیک‌هایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیک‌هایی که حاصل تجربه‌ی افراد موفق در حوزه تجارت و عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب‌وکارهای برتر بوده است.

همایش « بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال » با موضوع استراتژی‌های نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب‌وکار توسط ویدان ( vidone.ir ) در تاریخ جمعه 26 بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار خواهد شد.

در این همایش بعضی از تکنیک‌های فروش موفق معرفی می‌شود، تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان می‌آورند.

موضوعات همایش ویدان (vidone.ir) شامل موارد ذیل است؛

  • بازاریابی مدرن
  • بازاریابی بین‌الملل
  • استراتژی‌های جدید افزایش فروش
  • فروش اجتماعی
  • وفادارسازی مشتریان
  • بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • روش‌های نوین تبلیغات

در این همایش اساتید حوزه فروش و بازاریابی همانند دکتر محمود محمدیان، عدنان موسی‌پور، محمدرضا عمرانی، محمدمهدی ربانی، حمیدرضا محمودی و بابک بادکوبه سخنرانی خواهند کرد.

همایش بازاریابی ویدان

شرکت‌کنندگان اصلی در همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» مدیران عامل، صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران بازاریابی و فروش، مدیران روابط عمومی و کلیه علاقمندان به دانش بازاریابی و فروش خواهند بود.

حامیان اصلی این همایش برند معتبر TAG Heuer، Maurice Lacroix و گروه الیت هستند و همچنین سایر حامیان همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا، گروه GISP، کافه جیما، فست کلیک و بادکوبه هستند.

جهت شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02186023711 و 09023010212 تماس حاصل فرمایید.

ویدان ( vidone.ir )، مهارت‌آموزی آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.