خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۳۷۵۴

برگزاری همایشی برای کودکان مبتلا به سرطان توسط بانک ایران زمین

برگزاری همایشی برای کودکان مبتلا به سرطان توسط بانک ایران زمین

بانک ایران زمین که طی سال‌های اخیر همواره خود را موظف به انجام مسئولیت‌های اجتماعی دانسته، این بار و در تازه‌ترین فعالیت خود، میزبان یک همایش برای کودکان مبتلا به سرطان بود.

بانک ایران زمین که طی سال‌های اخیر همواره خود را موظف به انجام مسئولیت‌های اجتماعی دانسته، این بار و در تازه‌ترین فعالیت خود، میزبان یک همایش برای کودکان مبتلا به سرطان بود.

این همایش در شهر اراک و با حضور مدیر امور شعب استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و انجمن حامی یار (حامی کودکان مبتلا به سرطان) برگزار و در طی آن از «حامی کارت» رونمایی شد.

در ادامه‌ی این مراسم، وحید علیزاده مدیر استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری ایران زمین گفت: بانک ایران زمین اجرای مسئولیت اجتماعی را یکی از اولویت‌های مهم خود می‌داند و با توجه به اینکه بانک یک بنگاه اقتصادی است، علاوه بر اینکه در زمینه‌های اقتصادی فعالیت دارد و در اهداف عالی کشور نقش به سزایی را ایفا می‌کند؛ تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در بحث فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی هم بتواند نقش به سزا و موثری را در جامعه از خود به یادگار گذارد.

وی همچنین افزود: خوشبختانه این افتخار در استان مرکزی نصیب بانک ایران زمین شده که به عنوان یک یار و یاور و یک حامی در کنار عزیزان حامی یار در جهت حمایت از کودکان سرطانی قرار بگیرد.

در ادامه موسسه خیریه حامی یار با حضور علیزاده و دو کودک تحت پوشش این موسسه از طراحی کارت دبیت حامی یار رونمایی کرد.

پس از این، صوفی مدیر عامل موسسه خیریه حامی یار صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: این موسسه در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را شروع و با تشکیل واحدهای خدماتی حمایتی، آموزشی، روابط عمومی، مالی، اداری و منابع انسانی با همت حضور داوطلبان و حمایت نیکوکاران مجموعه خدماتی را به کودکان مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد و تاکنون مسیر موفقیت خود را طی کرده است.

گفتنی است‌که در این مراسم دکتر بختیاری فرماندار استان مرکزی، دکتر غلامی مهر آبادی قائم مقام دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، مدیر عامل شرکت نفت امام خمینی شازند، دکتر جمالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر قربانی عضو محترم شورای اسلامی اراک، دکتر فلاحتی رئیس بخش خون و دکتر اکرمی معاون محترم استاندار به عنوان مهمان حاضر بودند.

شایان ذکر است؛ در سال‌های اخیر بانک ایران زمین فعالیت‌های چشم‌گیری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود داشته و با کمک‌ها و همکاری‌هایش در تولید واکسن کرونا تا کمک‌ به مدارس و دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی، یک قدم جلوتر از فعالیت‌های یک موسسه عمل کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.