کد مطلب: ۵۲۶۱۹۸

نوبخت:

همسان‌سازی حقوق کارکنان خدمات کشوری در سال جاری اجرایی می‌شود

همسان‌سازی حقوق کارکنان خدمات کشوری در سال جاری اجرایی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت برنامه وبودجه گفت: برای کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند، قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت درسال ۱۴۰۰ اجرا می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت افزود: قطعا برای سال ۱۴۰۰ استخدامی داریم و در واقع ما اجازه استخدام یک سوم تعدادی که بازنشسته می‌شوند را داریم ضمن اینکه ۵۳ هزار مجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت ودرمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان اموراداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه وبودجه ادامه داد: کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنهادرسال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هم‌چنین برای کسانیکه در نظام تامین اجتماعی دستمزد و مستمری دریافت می‌کنند بالغ بر۹۰ هزار میلیارد تومان درسال جاری جهت همسان سازی حقوق‌شان پیش بینی شده است، همین‌طور قانون تسری را برای کارکنان زحمت کش زندان ها قطعا اجرایی می کنیم.

نوبخت درادامه گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در سال‌جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدواریم فاصله حقوقی آندسته از کارکنان دولت که دارای مدرک دکتری تخصصی هستند با اعضا هیات علمی دانشگاههابصورت تفاوت همترازی اعضای هیات علمی پوشش داده شود .تا اشتیاق برای رفتن کارکنانی که دکتری تخصصی دارند به دانشگاهها کمتر شود .وایجاد انگیزه در کارکنانی که مدرک دکتری دارند بیشتر شود.وگوشه ای از فاصله حقوقی انها از طریق آیم تفاوت همترازی اعضا هیات علمی جبران شود.

  • ناشناس

    امیدواریم فاصله حقوقی آندسته از کارکنان دولت که دارای مدرک دکتری تخصصی هستند با اعضا هیات علمی دانشگاههابصورت تفاوت همترازی اعضای هیات علمی پوشش داده شود .تا اشتیاق برای رفتن کارکنانی که دکتری تخصصی دارند به دانشگاهها کمتر شود .وایجاد انگیزه

  • ناشناس

    از مسئولین محترم وعزیز کشورتقاضا داریم داریم به آندسته از کارکنان دولت که مدارک تحصیلی دکتری دارند تفاوت همترازی اعضا هیات علمی پرداخت شود با تشک وسپاس

  • ناشناس

    به فکرمستمری بگیران کشوری باشید مستاجربیمار بی سرپرست با حقوق ۲میلیون ۴۰۰ ت به کجا میرسه

  • مجید محاوی

    پولی که از بدهی به تامین اجتماعی دادید پارسال چیزی به بازنشستها و مستمر بگیر ندادن فقط حقوقهای خود کارکنان و مدیران نجومی بگیر چند برابر شد….

  • فایزه ابهری

    سلام علیکم جناب دکترنوبخت.
    آیاخدمت پرستاران زن، با20سال سابقه و50سال سن، بعنوان30سال خدمت بحساب میاد؟

  • ناشناس

    سلام ایا قانون همسان سازی برای کارکنانی که از تامین اجتماعی حقوق و دستمزد میگیرن اجرا نمیشود؟

  • ن م

    با سلام ، وخدا قوت ، نظر به اینکه مدرک تحصیلی درحقوق قشر بازنشسته اثرگذار است لطفا درمورد مدرک تحصیلی بازنشسته لشکری نظامی ارتش هم پی گیری گردد برخی درحین خدمت مدرک لیسانس گرفته ولی آنان درسامانه بازنشستگی محاسبه نگردیده است باتشکر.

  • ناشناس

    سلام میخواستم درمورد وضعیت خدماتی های مدارس که حدود 2میلیون و نهصد به ما میدهند و سال‌ها ست اضافه کار و پول لباس ما قطع شده وقانون 50درصد افزایش فصل دهم و همینطور رتبه‌بندی فرهنگیان هم شامل ما نکرده اند و وضعیت ما خدمتگزارن بسیار بده و وزارتخانه هم به قشر ما هیچ توجهی نداره.

  • ناشناس

    خجالت بکشید چرا بودجه‌ای برای اجرای قانون حمایت از معلولان اختصاص نمی دهید؟ بیشتر بازنشستگان شغل2 دارند اما معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد متأهل توانایی کار کردن را هم ندارند