کد مطلب: ۲۰۷۷۱۶

«همسرایی» سریالی طنز با نگاه اجتماعی به معضلات جامعه

«همسرایی» سریالی طنز با نگاه اجتماعی به معضلات جامعه

سریال «همسرایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی این روزها در لوکیشن خیابانی پیگیری می‌شود.

سریال «هم‌سرایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی این روزها در لوکیشن خیابانی پیگیری می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تصویربرداری سریال «هم‌سرایی» به کارگردانی حسین تبریزی چهار روز پیش آغاز شده است و هم‌اکنون گروه در محدوده غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند.

در این سریال که برای شبکه سه سیما تولید می‌شود، در هر قسمت در کنار بازیگران اصلی، بازیگران مهمان نیز حضور دارند که کارگردان تصمیم گرفته برای انتخاب بازیگران مهمان به سمت هنرمندان چهره برود و بازیگران اصلی را از هنرپیشه‌های تئاتر انتخاب کند.

امیر غفارمنش، شراره رخام، نعیمه نظام دوست، کیانوش گرامی، محمد بخشی، مونا شامانی، محمدرضا وکیلی طباطبایی از بازیگران این سریال هستند.

لوکیشن اصلی این سریال در محدوده غرب و داخل یک منزل مسکونی است. همچنین بازار مبل یکی دیگر از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی است که توسط گروه دکور طراحی و ساخته شده است.

«همسرایی» سریالی طنز با نگاه اجتماعی به معضلات امروز جامعه است و هدف سازندگان در حقیقت روی ازدواج‌های ساده و معضلات جوانان برای ازدواج است.

این سریال روایت فردی است که می‌خواهد با زرنگی گروه «هم‌سُرا» راه بیندازد. در طی ماجرای این قضیه خانمی که قرار است آگهی این گروه هم‌سرایی را در روزنامه بزند به جای گروه هم‌سرایی گروه همسریابی تایپ می‌کند و روند داستان عوض می‌شود و هرکس در این فیلم دنبال همسریابی می‌افتد.

«هم‌سرایی» در 52 قسمت و به کارگردانی جسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.