خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۳۰۰۳

هر آنچه که باید درباره‌ی آهنگ پیشواز بدانید!خرید آهنگ پیشواز

هر آنچه که باید درباره‌ی آهنگ پیشواز بدانید!خرید آهنگ پیشواز

برای خرید آهنگ پیشواز، راحت‌ترین و اولین روش ارسال کد آهنگ به اپراتور مورد نظر است. سایت رندباز این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به سادگی آهنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

همه چی مخصوص‌اش خوبه؛ از غذا و عطر و لباس گرفته تا بوق تلفن!

بله؛ بوق موبایل شما هم باید مثل شما خاص باشه. بوق پرانرژی برای روزای شاد؛ بوق ملایم برای روزای آروم و بوق یه کم ملایم‌تر برای وقتایی که کم‌حوصله‌اید. چطوری؟ شما این روزا دیگه می‌تونید همه چیز رو اختصاصی برای خودتون داشته باشید. مثل همین چیزی که تا حالا راجع بهش حرف زدیم. یعنی چی؟ یعنی اینکه می‌تونید به راحتی انتخاب کنید که وقتی یه نفر با موبایلتون تماس می‌گیره؛ تا زمانی که موفق بشه باهاتون صحبت کنه و صداتون رو بشنوه؛ به چی گوش بده. به همین سادگی. این سرویس چی هست؟ آهنگ پیشواز!

مشترک هر اپراتوری که باشید؛ می‌تونید خیلی آسون از این سرویس بامزه استفاده کنید. آهنگ پیشواز علاوه بر اینکه می‌تونه مثل مدل موبایلتون یا لباسی که می‌پوشید؛ نشون دهنده‌ی تیپ و سلیقه‌تون باشه؛ مخاطب شما رو برای یک مکالمه‌ی خوب آماده هم می‌کنه و چیزای جالبی از مود و حال و هوای شما بهش میگه. نکته‌ی جالب آهنگ پیشواز اینجاست که همه‌ی این اتفاقا با یه هزینه‌ی خیلی کم و به صرفه برای شما رقم می‌خوره و لازم نیست برای طراحی نوع بوق تلفن همراه خودتون پول زیادی پرداخت کنید!

راه‌های زیادی هم برای فعال کردن کد آهنگ پیشواز و یا پیدا کردن آهنگی که میخوایم هست که یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین‌هاشون، بخش آهنگ پیشواز سایت رندبازه!

تو قسمت آهنگ پیشواز سایت رندباز یه بانک کامل از آهنگ‌های پیشواز در همه‌ی اپراتور‌ا وجود داره و البته که کدشون هم هست! حتی یه راهنمای کامل هم اونجاست که بهتون میگه چجوری یه آهنگی رو پیدا کنید، چجوری و با چه کدی فعالش کنید و یا اگه از یه آهنگی خوشتون نیومد چجوری غیرفعالش کنید.

خرید آهنگ پیشواز

خب همونطور که گفتیم؛ همه‌ی اپراتورها سرویس آهنگ پیشواز رو دارن. برای خرید آهنگ پیشواز مورد نظرتون کافیه یکی از روش‌های زیر رو دنبال کنید:

پیامک

برای استفاده از این روش، اول باید کد آهنگ مورد نظرتون رو بدونید که می‌تونید از رندباز پیداش کنید، بعد از اون، کافیه تا اون کد رو به شماره‌ی هر اپراتور که در ادامه بهتون می‎‌گیم؛ ارسال کنید. همین!

  • همراه اول: کد مورد نظرتون رو به شماره‌ی ۸۹۸۹ ارسال کنید.
  • ایرانسل: کد انتخابی‌تون رو به شماره‌ی ۷۵۷۵ ارسال کنید.
  • رایتل: کد منتخب خودتون رو به شماره‌ی ۲۰۲۰ ارسال کنید.

کد USSD

  • همراه اول: #۲۲*۱۰*
  • ایرانسل: #۷۷۷*
  • رایتل: متاسفانه نمی‌تونید از این راه از رایتل آهنگ پیشواز بخرید!

اپلیکیشن و سایت

  • همراه اول: شما می‌تونید با مراجعه‌ی سریع به سایت تو بخش آهنگ پیشوازهمراه اول، هر آهنگی رو که دوست دارید بخرید و روی خط‌تون فعال کنید.
  • ایرانسل: ایرانسل هم یک اپلیکیشن کاربردی برای انتخاب و تنظیم آهنگ پیشواز داره که از اون طریق می‌تونید حتی برای هر روزتون یک آهنگ متفاوت انتخاب کنید. اسم این برنامه پیشواز هوشمنده و شما می‌تونید اون رو از گوگل‌پلی دانلود کنید. به همین راحتی!
  • رایتل: اپراتور رایتل هم یک اپلیکیشن مخصوص آهنگ پیشواز داره به اسم: راینواز. شما می‌تونید این اپلیکیشن رو هم از گوگل‌پلی برای اندروید و هم از سیب‌اپ برای iOS دانلود کنید. شما تو این برنامه می‌تونید هر موزیکی رو که دلتون خواست حتی برای مخاطبین مختلف انتخاب کنید. همینطور می‌تونید برای دوستانتون هم آهنگ پیشواز هدیه بفرستید. چی از این بهتر!

رندباز

عکس۲-رپورتاژ

همونطور که قبلا گفتیم؛ برای خرید آهنگ پیشواز ، راحت‌ترین و اولین روش ارسال کد اون آهنگ به اپراتور مورد نظرتونه. اما خب کد آهنگ دلخواهمون رو از کجا بیاریم؟ خب معلومه رندباز!

سایت رندباز این امکان رو برای شما فراهم کرده تا به سادگی هر چه بیشتر بتونید کد آهنگ مورد علاقه‌تون رو حتی با دونستن فقط قسمتی از ترانه‌ی اون آهنگ، پیدا کنید. به علاوه اینکه آهنگ‌های پیشواز و نحوه‌ی فعالسازی‌شون در هر سه اپراتور کاملا توضیح داده شده و خیلی سریع و راحت می‌تونید سرویس آهنگ پیشوازتون رو فعال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.