کد مطلب: ۵۳۹۴۱۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هر خانوار فرداشب چقدر سود سهام می‌گیرد؟

هر خانوار فرداشب چقدر سود سهام می‌گیرد؟

براساس پیگیری‌ها باید سود سهام عدالت شب عید فطر به حساب سهامداران واریز شود، مبلغ این سود برای خانوارها چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود کل سود سود سهام عدالت قبل از عید واریز شود، اما در روزهای پایانی ۵۰ درصد آن پرداخت شد و مسئولان وعده دادند که قبل از شروع ماه رمضان مرحله دوم این سود نیز واریز می‌شود که انجام نشد.

مسئولان می‌گویند که ۳۶ شرکت حاضر در سبد سهام عدالت باید این پول را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند تا سود‌ها پرداخت شود. طی دو هفته اخیر مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که چند شرکت هنوز سود را واریز نکرده‌اند و در صورت ادامه دار شدن این تاخیر نام این شرکت‌ها را اعلام می‌کند.

سپس چند قبل اعلام کرد که سود سهام عدالت به زودی واریز می‌شود، پیگیری‌های تجارت‌نیوز از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز حاکی از این است که قرار است سود سهام عدالت شب عید فطر واریز شود.

فردا آخرین روز ماه رمضان است و در تقویم دو روز پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت به عنوان روز عید فطر ثبت شده است. بنابراین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از فرداشب می‌تواند سود سهام عدالت را واریز کند. از آنجایی که عید فطر دو روز است این احتمال نیز وجود دارد که واریزی‌ها در روزهای بعد یعنی شب پنجشنبه یا جمعه انجام شود.

مبلغ واریزی این سود برای خانوارها چقدر است؟

حدود ۵۰ میلیون نفر سهام عدالت دارند که معمولا همه‌ی اعضای خانواده دارنده این سهام هستند. اگر سود سهام عدالت فرداشب واریز شود، هر خانوار چقدر سود سهام می‌گیرد؟

قبل از عید امسال برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار به عنوان ۵۰ درصد اول سود سهام عدالت واریز شد. همچنین قرار است همین مبالغ برای ۵۰ درصد دوم واریز شود.

بنابراین یک خانواده چهار نفره که برگه سهام عدالت هر یک از اعضای یک میلیون تومانی است در مجموع ۷۴۴ هزار تومان سود سهام می‌گیرند. اگر برگه‌های سهام این خانواده ۵۳۲ هزار تومانی باشد مجموع کلی سود دریافتی آنها ۳۹۶ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خداوندجوابی‌بهتون‌وخانوادهاتون‌بده‌که‌تااخرتاریخ‌بنویسن‌خون‌ازسرانگشتای‌شمابیرون‌بیادانشاللاه.چندبارگفتیدامانریختید.خدایاببین.

    • هوشنگ

      ازمننم همه چیم درسته اما سودی بهم ندادن نمیدونم کجابرم پیگیری کنم

  • کاظمی

    همتون حق مردم رومیخورین .چندساله مثل زالو درحال مکیدن خون این ملت هستید.

  • اکبر

    خدالعنت روحانی بکنه بااین سهام دادنش بره خجالت بکشه امیدوارم خیروخوشی نبینن

  • ناشناس

    حق الناس ..شایدم اعتقادی ندارن

  • ناشناس

    سلام من دختری هستم ۳۷ سالمه ۳۰ دصد سهامفروختم خیلی به پول احتاج داشتم فقط یک ملیون برام ریختن دیگر هچ خبری ازسود نشد ایا سهم من فقط یک ملیون بوده

    • ناشناس

      سلام بچه کجا هستی

  • ناشناس

    همش دروغ

  • ناشناس

    چرا سهامی که فروختین پولشو واریز نمیکنید بی انصافا بی عدالتا

  • ناشناس

    سلام . ۶۷ سال دارم . ۸ سال جنکیدم . ایران تانکر بودم الان نه سم سهام عدالت دارم . بعد جنک از شرکت اخراج کردم . شرکت را فروختن ما ۱۲۰ راننده اواره شدیم الان هم چند سال این در ان در میزنم سهام عدالت ثبت نام کنم ولی بی فایده بود حالا بیمه را خودم رختم مستمری بازنشسته میکیرم باپول کم زندکی میکنم این بی عدالتیست

  • ناشناس

    پس کی واریز مبیشه

  • محسن رضایی

    تجارت نیوز…بااین خبرها دل مردم رو الکی خوش نکنید…سود سهام عدالت!!!!!

    • ناشناس

      اقا این بازیا کی تموم میشه خسته کردین مردم رو به خدا