کد مطلب: ۴۷۵۱۹۲

مدیر مالی کارگزاری بانک ملت در گفتگو با تجارت‌نیوز:

واریز پول سهام عدالت برای مشتریان بانک ملت / واریزی‌های خرد کی جمع می‌شود؟

واریز پول سهام عدالت برای مشتریان بانک ملت / واریزی‌های خرد کی جمع می‌شود؟

به گفته مدیر مالی کارگزاری بانک ملت، آخرین واریزی این کارگزاری در روز شنبه هفته جاری انجام شده و در روز سه‌شنبه نیز پول سهمی که در روز 13 شهریور ماه فروخته شده به حساب مشتریان واریز خواهد شد.

مدیر مالی کارگزاری بانک ملت در گفتگو با تجارت‌نیوز از کند بودن فرایند فروش سهام عدالت در شرایط منفی شاخص بورس خبر داد و اعلام کرد که پول یک سهم فروخته شده در روزهای اخیر فردا واریز می‌شود.

حسین تولیت عنوان کرد: با توجه به محدود بودن بازار ناظر باید اجازه فروش بدهد و با توجه به منفی بودن بازار به کارگزاری‌ها گفته شد فعلا از فروش سهام عدالت دست نگه دارند، ولی درخواست‌های فروش برای ما ارسال می‌شود.

وی افزود: در خصوص واریزی‌ها نیز مشکل خاصی نداریم و روزانه واریز می‌شود، به جز کسانی که حسابشان مشکلاتی از قبیل مسدودی دارند، پول سهم‌هایی که فروخته شده به حساب سهامداران واریز شده است.

تولیت درباره آخرین واریزی‌های سهام عدالت هم توضیح داد: آخرین واریزی ما به روز شنبه برمی‌گردد که پول سهامی که در روز دهم فروخته شده به حساب سهامداران واریز شده است، همچنین در روز 13 شهریور ماه حدود 500 میلیون تومان که مربوط به یک سهم خاص بوده فروخته شده و پول آن در روز سه‌شنبه واریز می‌شود.

به گفته وی، همچنین سهامداران می‌توانند با وارد شدن به پنل کارگزاری خود لیست فروش و واریز پول سهام عدالت خود را ببینند.

مدیر مالی کارگزاری بانک ملت در خصوص کسانی که در خرداد ماه درخواست فروش سهام خود را به بانک ملت داده‌اند عنوان کرد: عمده این افراد پول سهام خود را دریافت کرده‌اند. همچنین لیست کسانی که دارای مشکل حساب هستند و پول سهامشان برگشت خورده به واحد پاسخ‌گویی داده شده تا در صورت تماس فرد به وی اطلاع‌رسانی شود، همچنین به شماره این افراد در صورت درست بودن پیامک ارسال شده است.

میزان پولی که قرار است فردا به حساب سهامداران واریز شود زیاد نیست. یعنی واریزی‌های خرد همچنان وجود دارد، این در حالی است که طبق گفته مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه قرار شده که به زودی واریزی‌های خرد جمع شود و سهامداران پول سهامشان را در رقم‌های عمده دریافت کنند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز نامه اجرایی شدن این طرح را داده اما به نظر می‌رسد هنوز اجرایی نشده است.

اخبار مرتبط با سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Parisa

    30 درصد اول ک هنوز بقیشو ندادین 30 درصد دوم ک از سهامم کم میشه ولی پولی واریز نمیشه. جان عزیزانتون پولمو بدین

  • Parisa

    ۳۰ درصد اول ک همشو ندادین سی درصد دومم ک از سهامم کم میشه ولی پولی نمیبینم. جان عزیزانتون پولمو بدین. ای خدا لعنتتون کنه. ب خدا لازم داریم

  • Parisa

    30 درصد اول ک همه پولو ندادین 30 درصد دومم ک از سهامم کم میشه ولی پولی واریز نمیشه برام. ای خدا ب کی بگیم خستم ن کردین

  • Parisa

    30 درصد اول ک پولمو کم دادین بقیشو ندادین 30 درصد دومم ک از سهامم کم میشه ولی پولی نمیبینم ای خدا ب کی بگیم خودت بیا مارو از دست این دزدان نجات بده. آخه این چندرغاز پول چ بدرد شما میخوره ب خدا لازم دارم اسیرم. پولمو بدین

  • ناشناس

    باسلام یکسال گذشت ولی خبری از واریز نیست اقایان مسئول به اهمیت نیاز داریم

  • م

    خواهشمندیم پول فروش سهام عدالت فروشندگان از سال ۹۹ که فروختیم واریز کنید میخواستیم با پولش جهزیه دخترمون بخریم ولی از سال ۹۹ که فروختیم واریزی نداره ممنون میشم مسئولان پیگیری کنند پول فروش فروشندگان از سال ۹۹ واریز بشه سپاس مسئولان شمارا به خانم فاطمه زهرا (ع) قسم میدم پول فروش فروشندگان از سال ۹۹واریز کنید ممنون چرا پست های من اشتراگ نمیذارید ؟ سپاس

  • ناشناس

    چرا من برج ۶ فروختم هنوز هزار تومن برام واریز نشده بانک ملت کار گزاری اگاه سی در صد دوم

  • میلاد

    چرا من برج ۶ فروختم هنوز هزار تومن برام واریز نشده بانک ملت کار گزاری اگاه سی در صد دوم

  • مریم

    سلام من الان سه ساله سی درصدازسهام خودم وفروختم ولی تاالان هیچ پولی به عنوان سودسهام عدالت ندیدم خواهش میکنم پولمو واریز کنید اگه لازم نداشتیم که نمیفروختیم جان بچه اتون به دادمون برسید.

  • مریم

    سلام ببخشید من الان سه ساله سهام خودمو فروختم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم به دادمون برسیدبایدچکارکنیم