کد مطلب: ۴۷۴۶۲۸

مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه اعلام کرد:

واریز پول سهام عدالت در این هفته / مشکل عدم واریز پول چطور حل می‌شود؟

واریز پول سهام عدالت در این هفته / مشکل عدم واریز پول چطور حل می‌شود؟

مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه از واریز پول سهام در این هفته خبر داد و در ادامه برای سهامدارانی که در فروش سهامشان مشکل دارند راهکارهایی را معرفی کرد.

مشکلات سهام عدالت پس از گذشت بیش از سه ماه همچنان وجود دارد اما آنطور که مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه می‌گوید مسئله واریز خرد پول سهام به زودی حل خواهد شد، همچنین مشتریان این کارگزاری در ورود به سامانه و فروش سهامشان به توضیحات کارگزاری توجه کنند.

نیما حاجیلر، مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه در گفتگو با تجارت‌نیوز به توضیح برخی از موارد پرداخت که به تفکیک موضوع در ادامه آمده است.

مشکل فروش 30 درصد دوم

حاجیلر در توضیح مشکل برخی از سهامدارانی که نمی‌توانند درخواست فروش 30 درصد دوم را ثبت کنند گفت: این افراد ابتدا از طریق تماس با شماره 1569 مطمئن شوند که کارگزار ناظرشان بانک سپه است. اگر سامانه 1569 کارگزاری بانک سپه را به عنوان کارگزار ناظر اعلام کرد، وارد سامانه فروش کارگزاری شوند و روی گزینه « ورود به سامانه » کلیک کنند. در این مرحله کد ملی خود را وارد کنند و گزینه رمز فراموشی را بزنند.

وی افزود: اما اگر شخص هنوز اقدام به فروش سهام نکرده است و برای اولین بار می‌خواهد درخواست فروش خود را از طریق کارگزاری بانک سپه ثبت کند باید از طریق « ثبت نام در اولین ورود » وارد شوند، همچنین سهامداران در هر بخش به توضیحات درج شده در سامانه توجه کنند.

در این خصوص کارگزاری بانک سپه ویدیو آموزشی و فایل تصویری را برای راهنمایی سهامداران در سامانه قرار داده است که هر کدام را می‌توانید در زیر ببینید.

برای مشاهده راهنمای فروش 30 درصد دوم روی فایل 30درصد دوم و برای مشاهده فیلم این بخش روی لینک https://www.sepahbourse.com/?tabid=7538 کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای فروش 60 درصد روی فایل 60درصد اول و برای مشاهده فیلم این بخش روی لینک https://www.sepahbourse.com/?tabid=7536 کلیک کنید.

همچنین سهامدارانی که شماره تماس یا حسابشان مغایرت دارد در سامانه https://www.sepahbourse.com/ لینک‌های مرتبط برای تغییر هر کدام از این اطلاعات وجود دارد.

واریز پول سهام عدالت در این هفته

نیما حاجیلر در خصوص علت عدم واریز پول سهام عدالت گفت: چون از چند هفته قبل با دستور مقام ناظر بازار سهام عدالت در بازار قابل فروش نیست و باید به صورت بلوکی فروخته شود، طبیعتا فروش سخت‌تر شده است و ممکن است در برخی از روزها سهام به فروش نمی‌رود، بنابراین واریز پول نیز با تاخیر انجام می‌شود.

به گفته وی، با توجه به فروش‌های اخیر در روزهای آینده پول برخی از سهامداران واریز می‌شود.

واریزی‌های خرد به زودی جمع می‌شود

مشکل بسیاری از سهامداران در همه کارگزاری‌ها واریزی‌های خرد است، در این باره سهامداران گله‌مند هستند و اینطور می‌گویند که اگر قرار بود پول سهام به صورت قطره چکانی واریز شود سهامشان را نمی‌فروختند.

چند هفته قبل در جلسه کانون کارگزاران این تصمیم گرفته شد که واریزی‌های خرد به زودی جمع شود و سهامداران پول سهامشان را در رقم‌های عمده دریافت کنند.

مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه از اجرایی شدن این طرح طی روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نامه اجرایی شدن این طرح را داده و به زودی خیلی از مشکلات واریزی‌ها حل می‌شود.

مشکل عدم واریز پول سهام چطور حل می‌شود؟

برخی از سهامدارانی می‌گویند درخواست فروش 30 درصد اول را داده‌اند ولی هنوز هیچ گونه وجهی دریافت نکرده‌اند، حاجیلر در این خصوص عنوان کرد: ممکن است در اطلاعاتشان مغایرت‌هایی داشته باشند که ابتدا با شماره‌های اعلامی کارگزاری تماس بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین سهامداران می‌توانند از بخش «ورود به سامانه» وارد شوند و ثبت نام خود را تکمیل کنند. از این طریق می‌توانند وضعیت سهام و پرداختی‌های خود را ببینند.

وی در پایان تصریح کرد: در بین افرادی که مدعی هستند درخواست فروش را به کارگزاری بانک سپه داده‌اند ولی پولی دریافت نکرده‌اند، افرادی هستند که وفتی کد ملی فرد را در سامانه وارد می‌کنیم هیچ اطلاعاتی از فرد وجود ندارد و درخواستی ثبت نشده یعنی علی‌رغم این که فرد می‌گوید درخواست را داده اما برای ما ارسال نشده که بتوانیم سهام را بفروشیم.

به گفته مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه، بهترین راهکار برای این افراد این است که ابتدا از 1569 استعلام کند که کارگزار ناظر کدام کارگزاری است، اگر کارگزار ناظر برای فرد انتخاب نشده باشد می‌تواند درخواست خود را از طریق هر یک از کارگزاری‌ها ثبت کند.

اخبار مرتبط با سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فاطمه

    سلام من فاطمه رضایی هستم الان نزدیک به یک سال است که سهام خود را فروختم ولی هنوز متاسفانه هیچ دریافتی نداشتم پس کی بانک سپه جواب ما میده

  • سعید هوتی

    سلام ما میگیم کار گزاری بانک سپه ۵شهریور واریز
    داشته ؟
    این مقاله می نویسه واریز پول این هفته به مشکل برخورد
    ای هم شد جواب

  • ناشناس

    چرا واقعا حق الناس. ن دختر دانشجو ام پول ترم ندارم دلم به فروش سهام عدالت خوش بود. خاهش میکنم واریز کنید?

  • صغرا فتحی قرداغلو

    سلا م به تمامی انسان های که خدا وآخرت خود را میشناسد من ۷ماه سهام فروختم خبر از پول نیس بنده خدا اجاره هستم با یه فرزند خدا را بشانسید کارگرم بی وجدان نباشید شاید فر دای نباشد جبران کنین وسلام

  • ناشناس

    بخدا خجالت آوره چیشد آقای رئیسی هم زورشون به سهام بی عدالت نرسیدایشون میخواستن به اوناییکه سهام ندارن هم تعلق بگیره

  • کامران

    من پارسال برج هفت ۶۰ درصد سهامم رو فروختم و فقط یه مقدار از اون پول واسم واریز شده الان نزدیک یکسال شده پس چرا پول مارو نمیدن. پولمون کی واریز میشه

  • ناشناس

    مسخره کردن ملتو

  • بدبخت

    اگه پول مارو نمیدین بگین که ماهم از طریق قانون پیگیری کنیم نکنه سهام هم کلاه برداری شد باسهام ما واسه خودتون درآمد زای میکنین ماهم پول نون شب نداریم

  • Parisa

    خدا لعنتتون کنه. چرا پولمونو نمیدین. 30 درصد دومم فروختم از سهامم کم شده ولی پولی واریز نشده. چقدر گدا صفت هستین چند غاز مردمم رحم ندارین میخواین بخورین. لازم نداشتیم ک نمیفروختیم. پولمونو بدین. خدا ازتون نگذره. سی درد اول هم هیچی ندادین. دزدها

  • مریم

    ماشبای قوامین وتو سامانه سهام عدالت ثبت کردیم الان بانک وشماره شباها عوض شده شده سپه..الان تکلیف واریز سود سهاممون چی میشه.خاک توسر خنگتون کنم.شمافکر اینجاشو نکرده بودین .