کد مطلب: ۸۲۰۰۰۲

یارانه خرداد ماه واریز شد

یارانه خرداد ماه واریز شد

واریز یارانه خرداد ماه از امروز بر اساس دهک‌بندی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد. مبلغ یارانه خرداد ماه 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یارانه نقدی خرداد ماه امروز 20 خرداد 1402 به حساب سرپرستان خانواده واریز شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که یارانه کمک معیشتی مرحله 148 مربوط به خرداد ماه 1402 به حساب تمامی سرپرستان واریز شد.

بنابراین تمامی مشمولان دریافت یارانه می‌توانند از ساعت 24 امشب یارانه نقدی را از حساب خود برداشت کنند.

البته قابل توجه است که در صورت برداشت از یارانه، مشمولان نمی‌توانند از کالابرگ الکترونیک استفاده کنند. مبلغ یارانه خرداد ماه 20 درصد افزایش یافته و این افزایش فعلا شامل سه دهک اول می‌شود.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

شرایط استفاده از کالابرگ

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه 1401قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه خرداد ماه 1402 را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازبینی دهک‌بندی اعلام شده، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای 09200006369 تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به تارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام نمایند.

جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به‌ نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*43857*4* (ستاره 4 ستاره 43857 ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری نمایند.

منبع: انتخاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارگر کارخانه

    ایران کشوری نفت خیز است همینطور کویت و عربستان و دیگر کشورهای غربی نفت خیز هستند و مقایسه کنید یارانه ای که دولت ایران به مردمش می دهد با یارانه ای که کویت و عربستان به مردمش می دهد!!!!!
    تازه ایران علاوه بر منابع باد آورده نفت و گاز منابع معدنی مثل معدن مس و آهن و حتی طلا داره که حتی کویت نداره!!!
    این یارانه ها باعث خنده و تمسخر مردم ایران هست!

  • ممد

    😑ساعت 24کدوم بانک میشه برداشت کرد مگه؟؟من که هر کیو دیدم میگن تا ساعت هفت که بانکها باز میشن نمیشه برداشت کرد یا شش و نیم ،شاید خب بعضی بانکهای جدید بشه نمیدونم

    • در جواب ممد

      ساعت 24 به پول چه نیازی داری؟ صبر کن تا صبح مرد

  • ناشناس

    یارانه خرداد من باز400کم شده.چرا کسی جوابگو نیست

  • ناشناس

    نه به کالابرگ 👎👎👎👎

  • ناشناس

    امروز صبح 21خرداد یارانه ها واریز شد و با اینکه آخرین قسط وام کرونای اردیبهشت ماه تمام شد وباید مبلغ یارانه کامل به حسابها واریز میشد ولی متاسفانه بازهم ازروی یارانه هامبلغی رو برداشت کردن بعنوان مثال مبلغ 400هزار رو 365هزار واریز کردن

  • ارش

    تجارت نیوز عزیز لطفا ازدولت پیگیری کنید که چرا مبلغ یارانه ها رو کم ریختن البته به بهونه وام کرونای

  • حسین قربانی زاده

    با سلام و احترام با توجه به شغل ام که راننده تاکسی هستم ریاااالی به یارانه خونواده ام اضافه نشده😔🤔

  • حسین قربانی زاده

    واریز یارانه ها،، اکثریت واریزیها تحقیق و اعمال قانون ان لحاظ نشده ۲۰ سال پیش ماشین سنگین شریکی داشتیم و در حال حاضر راننده تاکسی هستم با توجه به شرایط سن ام روزی دو ساعت کار میکنم جزء دهک ۵ هستم و اییییییییین همه طلاع رسانی میکنن که همه یارانه ها افزایش یافته ولی در مورد ما ریاااالی اضاف نشده 😔🥺ان هم در این شرایط سخت زندگی

  • حسین قربانی زاده

    مشاهده بفرماین یا خیر سالهاست هیییچ گونه ترتیب اثری ندادین!😔