کد مطلب: ۶۰۳۵۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام ۴۰۰ میلیونی تعمیرات مسکن/ کدام بانک‌ها وام تعمیر مسکن می‌دهند؟

وام ۴۰۰ میلیونی تعمیرات مسکن/ کدام بانک‌ها وام تعمیر مسکن می‌دهند؟

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. سقف این وام‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. مشتری برای دریافت این وام لازم است تا حساب در بانک داشته باشد. این وام به صورت نقدی است و شرایط دریافت آن این است که متقاضی بالای ۱۸ سال باشد و همچنین خانه نیاز به تعمیرات داشته باشد.

بانک دی : این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه وام می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید در بانک دی سپرده‌گذاری کند و تا زمان تسویه کامل سپرده مشتری نزد بانک مسدود می‌ماند. اقساط ماهانه این وام هم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بانک پارسیان : این بانک هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. این بانک برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده را برای مشتری الزامی اعلام کرده است اما برای دریافت این وام سرمایه متقاضی مسدود نمی‌شود و تنها باید حساب بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد.

بانک شهر: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نوع ضمانت این وام سند ملکی است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، با ضامن کسر از حقوق و مبالغ بیشتر با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌شود. اقساط ماهانه این وام چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش دروغ

  • ریسمانچی

    خیلی سخت گیر هستین من نیاز به وام تعمیر منزل دارم ولی بااین سنگ بزرگ نمیتوانم وام بگیرم

  • بی نام

    اخه کسی که توی خونه کلنگی نیاز به تعمیر میشینه یا کسی که برای تعمیر خونه وام بخواد میتونه ۱۱ میلیون ماهیانه قسط بده یا حتی همون ۴ میلیون وقتی حقوق ماهیانه اش ۵ یا ۶ میلیون باشه

  • ناشناس

    سلام .والا با حقوق ۴ میلیون .بدبخت کارگر نمیتونه شکمش راسیرکنه.چه برسه وام تعمیر خونه بگیره با سود ۱۸ درصد .ماهی ۴ میلیون .دولتمردان هرتصمیمی میگیرند برای پول دارها

  • ناشناس

    سلام .والا این وام ها به درد ما فقیر و فقرا نمیخواهد .ممنون از لطف شما.

  • ناشناس

    سلام
    دوستان تعمیرات منزل پذیرفته میشود

  • ناشناس

    اگه اینقدر پول داشتیم خودمون خونه رو تعمیر میکردیم چه نیازی به وام بود همون بهتر که تو خونه خرابه بشینیم والا اینا هیچ کاری برا مردم انجام نمیدن

  • ناشناس

    خدایا ببین ما رو گیر چه ظالم هایی انداختی؟ یارانه بچه های یتیم منو نمیدین بعد وامهای 500 میلیونی میدن

  • ناشناس

    اصلا فکر اینو کردین اونی که میخواد ماهانه ۱۱ میلیون یا ۵ میلیوناقساط وام بده باید چقدر درآمد داشته باشه
    ایا قبل از طرح ریزی این قوانین از خودتون سوال میکنید با این تورم وبااین بیکاری که به هیچ وجه نمیشه اطمینان کرد ماه آینده من با حقوق اداره کاری ۴م و۵م ایا شغلم را دارم یا نه که همون نون خالی را هم بتونم تهیه کنم .
    چرا همش به فکر داراها وسرمایه دارها هستید.
    چرا گزینه های روی میزاتون همش به نفع ثروتمندان.

  • ناشناس

    نظرم اینکه بورژواها هیچ وقت به فکر طبقه کارگر ها نبوده و نیسن