کد مطلب: ۴۸۰۲۱۹

به اجاره‌نامه‌های جدید وام ودیعه مسکن تعلق می‌گیرد

به اجاره‌نامه‌های جدید وام ودیعه مسکن تعلق می‌گیرد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارداد‌های رسمی اجاره که تا پایان دی امسال منعقد می‌شود مشمول دریافت وام ودیعه مسکن هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا در آخرین جلسه خود پرداخت وام ودیعه مسکن را تا دیماه امسال تمدید کرد، گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکنی که تا پایان دی‌ماه قرارداد اجاره‌شان منعقد شود برای امسال می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه اکنون ثبت‌نام جدید در خصوص وام ودیعه مسکن انجام نمی‌شود، توضیح داد: افرادی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند ساماندهی می‌شوند و مبالغی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده به متقاضیان واجد شرایط به تدریج پرداخت خواهد شد.

اصلانی یادآور شد: پیش‌تر و در زمان ثبت‌نامی که تعیین شده بود، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر پیامک درخواست وام ودیعه مسکن ارسال کرده بودند که از این میزان، کد ملی برخی متقاضیان مخدوش بود.

وی ادامه داد: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کد ملی صحیح داشتند که به آنها پیامک ارسال شده و به مرور مدارک خود را بارگذاری و تکمیل می‌کنند.

وی گفت: تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر مدارک خود را تکمیل کرده‌اند که به مرور به بانک معرفی می‌شوند و در فرآیند دریافت وام ودیعه مسکن، قرار می‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کدوم وام ؟یکماه با مدارک کامل و ضامن رسمی رفتم بانک پارسیان هر بار به دلیلی درخواست منو رد کردند بانک ها سلیقه ای برخورد میکنند و از فانون تبعیت نمیکنند

  • محسن

    سلام لطفا پیگیری کنید الان چندروزه سایت بانکها قطع شده ،مدارکم هم تکمیله.بانک ملت محمدشهرکرج

  • محسن

    باسلام لطفا رسیدگی کنید سیستم بانک ملت قطع شده

  • ناشناس

    سلام لطفا سایت بانک ها باز کنید ممنون

  • محمد

    سلام. یعنی برای کسانی که الان و قبل از دیماه قرارداد اجاره‌شون منعقد میشه ولی ثبت نام پیامکی نداشتند، تعلق نمی‌گیره؟! آخه چرا؟!

  • ناشناس

    سلام ثبت نام واسه طرح مسکن هرچی میزنم تعلق نمیگیره

  • ناشناس

    باسلام واسه این وام دولت شرایط گذاشته که در واقع وام رو به کسی پرداخت نکنه من خودم واجد شرایطم ولی هیچ کس حاضر نیست قراردادرسمی بنویسه ودرضمن کدملی من واسه شهرستانه اما الان سه ساله که ساکن تهرانم اما بخاطر کد ملیم اولا مبلغ ۱۵ میلیون تاییدشده دومن چون زیر پنج ساله که ساکنم همون هم تعلق نگرفته و هزار دلیل بی پایان که دولت رواز پرداخت وام تبره میکنه

  • ناشناس

    ببخشید ضامن میخواد ماهمه کار بانکی انجام دادیم ضامن دوتا میخواد نتوستیم ضامن جور کنیم

  • رضا

    هیچ صاحبخونه ای قبول نمیکنه واسه کد رهگیری . میگن مالیات باید بدیم

  • ناشناس

    مبلغ اجاره نامه یا ودیعه اگه کمتر از 10تومن باشد وام تعلق می گیرد؟