کد مطلب: ۲۲۲۲۸۶

واژگونی خودرو سمند در جاده «خاوران»

واژگونی خودرو سمند در جاده «خاوران»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: واژگونی خودرو سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» سبب کشته شدن یک هم‌وطن و مصدومیت ۳ نفر دیگر شد.

سید جلال ملکی صبح پنج‌شنبه درخصوص حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» ابتدای ورودی دوم «خاور شهر» اظهار داشت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ضمن تشریح جزئیات محل حادثه گفت: این خودرو که ۴ سرنشین داشت، هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده واژگون شده است، پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر ۴ سرنشین توسط شهروندان و عابران از خودرو خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه ۲ مرد میان‌سال و یک نوجوان ۱۳ ساله دچار مصدومیت شده و متاسفانه یک پسر ۸ ساله در اثر جراحات وارده به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و خودرو به حالت اولیه بازگردانده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد، خوشبختانه ترافیک ایجاد نشده بود و در ساعت ۱:۳۸ بامداد عملیات به پایان رسید.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.