خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۶۳۱۵

ادامه زنجیره واکسن‌خواری / چه کسانی واکسن پاکبانان را زدند؟ / + جدول

ادامه زنجیره واکسن‌خواری / چه کسانی واکسن پاکبانان را زدند؟ / + جدول

اوایل سال جاری واکسیناسیون پاکبانان در کشور شروع شد اما طولی نکشید که خبرهایی از واکسن خواری در گوشه و کنار کشور رسانه‌ای شد. گویی این زنجیره قطع شدنی نیست و باید منتظر شنیدن نام‌های بیشتری باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اوایل سال جاری واکسیناسیون پاکبانان در کشور شروع شد. اما طولی نکشید که از گوشه و کنار کشور، خبرهایی از واکسن خواری رسانه‌ای شد. ابتدا آبادان و بعد اهواز و… . گویی این زنجیره قطع شدنی نیست و باید منتظر شنیدن نام‌های بیشتر باشیم.

توجیه برخی از آنها این بود که برای اطمینان بخشی به پاکبانان بود و برخی نیز گفتند پاکبانان مراجعه نکرده و لیست ذخیره نداشتیم. حالا باید دید با همین توجیهات واکسن خواری تا چه زمان ادامه دارد!

در همین حال یک عضو شورای شهر خبر داد که واکسیناسیون پاکبانان افغان انجام نشده و دلیل آن هم نداشتن کارت ملی بوده است!

به گزارش ایسنا حجت نظری در دویست و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر گفت: «اگر واکیسناسیون بر اساس عناوین شغلی صورت گرفته است دیگر نباید میان پاکبانان ایرانی و غیر ایرانی تفاوتی وجود داشته باشد.»

همچنین در کنار واکسن پاکبانان، خبرگزاری ایرنا از واکسن خواری در یک مرکز نگهداری سالمندان در اسفراین خبر داد که در آن خانواده مدیر موسس این مرکز از واکسن ویژه مراکز نگهداری سالمندان استفاده کردند.

واکسن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.