کد مطلب: ۵۶۹۹۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واکنش دلار به کابینه دولت رئیسی/ دلار امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ چقدر شد؟

اولین واکنش دلار به کابینه دولت رئیسی/ دلار امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ چقدر شد؟

نرخ دلار آمریکا در روز معرفی اعضای کابینه دولت جدید، افزایشی شد. اسکناس آمریکایی امروز در صرافی‌ملی، بازار متشکل ارزی، سامانه سنا و بازار آزاد گران شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه اعضای کابینه ابراهیم رئیسی به مجلس معرفی شدند. ظاهرا علی صالح‌آبادی به عنوان گزینه پیشنهادی برای ریاست بانک‌مرکزی مطرح شده است. اما اولین معاملات ارز صبح امروز تحت تاثیر این معرفی چه واکنشی از خود نشان داد؟

اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته نیز نرخ این ارز ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۵ هزار ۱۷۵۱۵۴ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۶۷۴ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با بیش از ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۴ هزار و ۹۲۴ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز شنبه ۲۵ هزار و ۵۷ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۵ هزار و ۱۷۳ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ برای معاملات در سامانه نیما بر اساس معاملات روز گذشته کاری، ۲۳ هزار و ۳۱۷تومان برای فروش و ۲۲هزار و ۱۱۷ تومان برای خرید اعلام شده است.

البته آنطور که فعالان بازار عنوان می‌کنند نرخ‌های ارز امروز تماما تحت تاثیر معرفی اعضای کابینه دولت سیزدهم نیست و قیمت‌ها بیشتر از وضعیت هرات و پیشروی طالبان در افغانستان تاثیر پذیرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.