کد مطلب: ۵۲۱۱۸۳

ورود شاهین مدل ۱۴۰۰ به بازار

ورود شاهین مدل ۱۴۰۰ به بازار

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز صدور فاکتور فروش «شاهین» همزمان با عید سعید مبعث خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده این محصول با مدل ۱۴۰۰ شماره گذاری و تحویل خریداران خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن اعلام این خبر که گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و بر اساس نظام جدید کیفیت محصول خود، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان خواهد داد، افزود: گروه خودروسازی سایپا در تامین قطعات و فرآیندهای تولید خود، شیوه‌های نوینی را در دستور کار قرار داده، به گونه‌ای که بر اساس نظام جدید کیفیت محصول سایپا و برای رضایتمندی بیشتر مشتریان، فراتر از الزامات قانونی، این محصول را به مدت سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، گارانتی خواهد کرد.

او همچنین از آغاز صدور فاکتور فروش «شاهین» همزمان با عید سعید مبعث خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده این محصول با مدل ۱۴۰۰ شماره گذاری و تحویل خریداران و مشتریان محترم خواهد شد.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بله در مورد فریب کاری هاتون حرف هم میزنید

  • ناشناس

    ملت تو پرایدش موندن بخرن بعد اینا چیه ؟!

  • ناشناس

    خداکنه الباقی پولش منصفانه باشه که خانواده کارمند بتونن خریدشون رو تحویل بگیرن

  • ناشناس

    واقعا که

  • بلبل سرگشته

    دیگه اکثریت مردم پول ندارن گنجشک بخرن اونوقت شاهین میفروشید!?

  • ناشناس

    سلام لطفاً مشخصات فنی و قیمت خودرو در رابطه با سایر خودروهای رقیب گزارشی تهیه نماید

  • ناشناس

    این خودرو پلتفرم و طراحی چینی هست.خودم تو پروژش بودم SP100 حتی موتورش هم چینی کپی شده از میتسوبیشیه(البته کیفیت کپی رو باید دید حالا) همین پراید پراید که میکنیم طراح اولیش کره ای بوده. حالا این طراح اولیش چینی.

    • ناشناس

      طرح 500 سال پیش کره رو با طرح الآن چین نمیشه مقایسه کرد
      مثل این میمونه بگی برج میلاد از برج آزادی کوتاه تره چون برج آزادی شبیه برج ایفله و برج میلاد شبیه هیچی نیست

  • سیدرضاحسینی

    سلام. مرغ همسایه غازنیست. خودروهای تولیدداخل فقط ازنظرقیمت مشکل دارند، وگرنه به نسبت کیفیت چیزی ازچین وهند کم نداریم. حالا مد شده که چپ میری و راست میای یک عده میگن تولیدداخل پیف میف پیف، و کشته مرده خارجی ها هستند. البته که بایدبه میهن دوستی و خودباوری و اتکاء به نفس اینطورافراد شک کنیم. هند بااینهمه پیشرفت صنعتی درحوزه سخت افزارونرم افزار نگاه کنیدببینید چه خودروهایی تولیدمیکنه، ملاک پیشرفت یک کشور حتما تولیدخودروی مشابه با خودروسازان دنیا نیست،بلکه الاهم و فی الاهم کردن اولویتها و پرداختن به چیزهایی که کشورنیازداره، و خودرولوکس نمیتوته اولویت تولیدباشه. خداراشکر خودرو تولیدداخل سوارمیشیم و خودروهای کهنه و دست دوم و دست چندم دیگران را نمی خریم. درودبرتولیدداخل.

  • ناشناس

    کدام تولید داخل!!!!!!!وقتی با گران شدن دلار قیمت هاچند برابر میشه والبته سودش در جیب عده ای خاص میره واقعا به فنا رفتیم تموم

    • ناشناس

      دوست عزیز وقتی دلار گرون میشه همه چی گرون میشه در نتیجه اون کارگر هم که باید نون بخوره باید بیشتر حقوق بگیره در نتیجه شرکتم نمیاد از جیب خودش بده
      محصولو گرون میکنه
      منطقیه و همه جای دنیا هم همینه

  • ناشناس

    کسی حرف منو شمارو نه میخونه نه گوش میکنه