کد مطلب: ۶۶۴۵۰

LRT جایگزین BRT می شود

LRT جایگزین BRT می شود

رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود مد جدید حمل و نقل LRT به تهران خبر داد.به نقل از ایسنا، مهندس محسن سرخو ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه یکی از مدهای جدید حمل و نقل که برای تهران پیش‌بینی شده، LRT است، گفت: در برنامه 5 ساله و در

8a9a84fb61698f62a9faac727f39c6a8_XL.jpg رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود مد جدید حمل و نقل LRT به تهران خبر داد.
به نقل از ایسنا، مهندس محسن سرخو ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه یکی از مدهای جدید حمل و نقل که برای تهران پیش‌بینی شده، LRT است، گفت: در برنامه 5 ساله و در طرح جامع حمل و نقل تهران، مد جدید حمل و نقل به نام LRT نداشتیم اما در بازنگری طرح جامع، ورود این مد حمل و نقلی جدید پیش‌بینی شد.
وی با بیان اینکه پس از تعطیلات شورای شهر تهران، این مد حمل و نقلی به طور ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: بحث بر این بود که در برخی از نقاط شهر که محوریت دارند، LRT جایگزین BRT شده و BRT به مناطق غربی و شرقی که از حمل و نقل ضعیفی برخوردار هستند، منتقل شوند.
رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه قطعا این پروژه به روش BOT (خصوصی) انجام می‌شود، گفت: دو مسیر آزادی - امام حسین (ع) و راه‌آهن - تجریش برای نصب LRT پیش‌بینی شده است.
وی افزود: ظرفیت ال ار تی دو و نیم برابر بی ار تی است و می‌توانیم باایجاد یک اختلاف سطح با شیب کم از ظرفیت ال ار تی استفاده کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.