کد مطلب: ۵۴۲۰۸۵

ورود ۸ میلیون دز واکسن کرونا تا پایان خرداد

ورود ۸ میلیون دز واکسن کرونا تا پایان خرداد

سخنگوی جمعیت هلال احمر از فرایند ورود هشت میلیون دز واکسن کرونا تا پایان خرداد خبر داد و گفت: طی دو بار مکاتبه با وزارت بهداشت آمادگی خود را برای واکسیناسیون در ۱۶۰ مرکز جمعیت هلال احمر اعلام کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدحسن قوسیان مقدم، با اشاره به ورود محموله‌های واکسن کرونا به کشور گفت: طبق اعلام ریاست جمعیت هلال احمر قرار است در خرداد ماه ۱۰ میلیون واکسن وارد کشور شود.

وی گفت: بنابر برنامه‌ریزی انجام‌شده طی روزهای گذشته محموله دو میلیون دز واکسن کرونا از طریق فرودگاه مهرآباد وارد شد و در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفت که بلافاصله این دو محموله در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: فرآیند ورود سایر محموله‌ها نیز در دستور کار قرار دارد و به‌ترتیب و براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این محموله‌ها وارد کشور می‌شوند.

وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای واکسیناسیون کرونای هموطنان خبر داد و تصریح کرد: ما طی دو بار مکاتبه با وزارت بهداشت این مساله را اعلام کرده‌ایم و ۱۶۰ مرکز واکسیناسیون در جمعیت هلال احمر که در سال‌های گذشته فرآیند واکسیناسیون حجاج را انجام می‌دادند، آمادگی دارند در این برهه زمانی اقدام به واکسیناسیون کرونای هموطنان بکنند.

قوسیان‌مقدم با تأکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در همه موارد تابع ستاد ملی کرونا است گفت: تلاش ما بر این است که هیچ تداخلی را با وزارت بهداشت نداشته باشیم و همکاری مشترکی بین این دو مجموعه وجود دارد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.