خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۷۶۸۸

وزیر جدید کار به مجلس معرفی شد/ نمایندگان به زاهدی وفا اعتماد می‌کنند؟

وزیر جدید کار به مجلس معرفی شد/ نمایندگان به زاهدی وفا اعتماد می‌کنند؟

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۴ خرداد ماه سال جاری از سمت خود استعفا داد. پس از عبدالملکی وزیر جدید کار چه کسی خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از پذیرش استعفا وزیر کار رئیس‌جمهور محمد هادی زاهدی وفا را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد. حالا هم او را به عنوان وزیر جدید کار به مجلس معرفی کرده است.

به نقل از عصرایران، تاکنون نامه کتبی و رسمی در خصوص هیچ گزینه‌ای، از جمله زاهدی وفا به هیات رئیسه مجلس و کمیسیون اجتماعی مجلس که کمیسیون معین و تخصصی این وزارتخانه است واصل نشده است.

مجلس تا ۲۹ شهریور در تعطیلات و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه به سر می‌برد. زمان قانونی سرپرستی زاهدی وفا هم ۲۴ شهریور به اتمام می‌رسد. نظرات نمایندگان مجلس و به‌خصوص کمیسیون اجتماعی در خصوص ضعف عملکرد، ناتوانی، عدم اشراف و به‌ویژه ایراد قانونی برای عدم معرفی زاهدی وفا به شخص رئیس‌جمهور، دفتر و نهاد ریاست‌جمهور منتقل شده است.

ایشان زمان سه ماه سرپرستی زاهدی وفا را مدت مناسبی برای بررسی عملکرد وی برشمرد و عنوان کرد: در این دوره زمانی زاهدی وفا عملکرد قابل توجه و اعتنایی نداشت و نتوانست اعتماد نمایندگان و کمیسیون را برای معرفی به عنوان گزینه این وزارتخانه به خود جلب کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شده است. با توجه به تعطیلی مجلس فضایی که ببینیم شرایطشان چگونه است قابل پیش‌بینی نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.