کد مطلب: ۴۴۸۷۹۴

پیش‌فروش خودروهای سایپا به چند نفر رسید؟

پیش‌فروش خودروهای سایپا به چند نفر رسید؟

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۹۰ هزار خودرو تحویل مشتریان سایپا شده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان نیز در طرح‌های فروش اینترنتی سایپا موفق به ثبت‌نام و پیش خرید خودرو شده‌اند. پس ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم عرضه توسط خودروسازان و نیز عدم امکان ثبت‌نام اینترنتی (حداقل در خصوص گروه سایپا) صحت ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجیدباقری با بیان اینکه سایپا به عنوان یک بنگاه تولیدی و یکی از دو خودروساز بزرگ کشور در حیطه اختیارات و وظایف خود برای تنظیم بازار تلاش کرده، افزود: در سه ماه گذشته بیش از ۹۰ هزار خودرو تحویل مشتریان سایپا شده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان نیز در طرح‌های فروش اینترنتی سایپا موفق به ثبت‌نام و پیش خرید خودرو شده‌اند.

وی افزود: پس ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم عرضه توسط خودروسازان و نیز عدم امکان ثبت‌نام اینترنتی (حداقل در خصوص گروه سایپا) صحت ندارد و ما در سایپا هر آنچه توان تولیدی داشته‌ایم به کار گرفته‌ایم و هرچه تولید کرده‌ایم به مشتری تحویل داده‌ایم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش ادامه داد: مجموع خودروهای تحویلی و ثبت‌نامی سایپا در سه ماه گذشته ۲۴۰ هزار خودرو بوده که آمار قابل قبولی برای نقش آفرینی یک خودروساز در تنظیم بازار به حساب می‌آید.

باقری قیمت‌های اعلام شده برای خودروها را هیجانی و غیرواقعی توصیف کرد و با بیان اینکه معامله‌ای با این قیمت‌ها در بازار اتفاق نمی‌افتد، افزود: قیمت‌سازی هدفمند در سایت‌های خرید خودرو توسط عده‌ای خاص و ایجاد وسوسه در مصرف‌کنندگان برای فروش خودرو خود به دلیل ایجاد پتانسیل کسب سود چند ده میلیونی در کنار فضاسازی‌های رسانه‌ای افرادی که نفعشان در واردات خودرو و تضعیف صنعت خودرو کشور است باعث شده افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد (حتی برای خودروی پراید که تولیدش متوقف شده و ماه هاست به فروش نمی‌رسد) به دروغ به خودروساز نسبت داده شده و یک فضای سنگین و تصنعی بر علیه تولیدکننده ایجاد شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش با بیان اینکه رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب در ممنوعیت واردات خودرو به عنوان یک خط ‌مشی صحیح و اصولی بیانگر نگاه متعالی معظم‌له به تقویت صنعت داخلی است که باید سرلوحه اظهارات و اقدامات نهادها و سازمان‌های متولی و مرتبط با صنعت خودرو قرار گیرد، افزود: با تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا مبنی بر طراحی به روز و مدرن محصولات جدید این گروه، رشد بسیار خوبی را در حوزه افزایش کیفیت و شاخصه‌های روزآمدی شاهدیم و در سال جاری حداقل سه محصول جدید سایپا به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا این‌خودروهای بی کیفیت هر رور اینقدر گران می شود من هم تاکنون موفق به ثبت نام نشدم این دفعه هم کد ملی را که می زنم
    جواب می آید کد ملی اشتباه است.

  • ناشناس

    دروغ میگن ماازبهمن ماه هنوز نتونستیم ثبت نام کنیم هرجامیریم میگن کارمانیست بایداینترنتی ثبت نام کنید امااگه۶ملیون بدیدمیشه

  • صادق

    دروغ میگی آخه چرا ای آقای مسئول ?!!! من کارمند هستم در شیراز و دو سال هست هر وقت میرم در سایت فروش فوری سایپا با استفاده از اینترنت بسیار پرسرعت ولی هنوز فروش شروع نشده میزنه ظرفیت تکمیل شد..

  • ناشناس

    فک نمیکنیدچرت وپرت میگید

  • جعفر قلی

    طفلی ها راست میگن .ولی چون ماشینهاشون خیلی خیلی باکیفیته. تو کشورهای همسایه طالب زیاد دارن و یه سری میان ماشین رو خورد میکنن و کولبرها قطعات رو میبرن اونور و اون ورم یه مکانیک سر همشون میکنه. ما از این نعمتی که داریم غافلیم.

  • ناشناس

    چقدر ما بدبختیم که به خاطر فقر مجبوریم از اینا خودرو بگیریم.

  • ناشناس

    دروغی بیش نیست

  • ناشناس

    حرف مفت است

  • ناشناس

    اونایی که پولشونو کامل گرفتید چند ماه یا چند سال خودرو تحویل ندادین تحویل بدین بعد فروش فوری یا پیش فروش کنید ملت سرکار گذاشتید وما رو بازی مدید دروغ نگید

  • ....

    جمع کنید بساطون فیمت تمام خودرو های ایرانی باید زیر ۳۰ملیون باشد