کد مطلب: ۴۷۷۷۱۹

توصیه یک کارشناس درباره وضعیت بازار در ۶ ماهه دوم

توصیه یک کارشناس درباره وضعیت بازار در 6 ماهه دوم

مدیر سابق روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار نوشته، سودآوری شرکت‌ها و توجه به عملکرد آنها، اصلی‌ترین موضوع در خرید سهام بنگاه‌ها است. گزارش‌های خوب شش ماهه و تطبیق نرخ ارز با تولیدات شرکت‌ها، نویدبخش بازاری مطمئن و پویا خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یاسر فلاح پژوهشگر مالی و مدیر سابق روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در صفحه اینستاگرامی خود با اشاره به نوسانات بازار سرمایه در روزهای گذشته اظهار کرده، صبر و بردباری اهمنی بسیار زیاد دارد، آنهایی که سهامشان را در قیمت‌های پایین فروختند، حالا پشیمان هستند و ای کاش می‌گویند.

سودآوری شرکت‌ها و توجه به عملکرد آنها، اصلی‌ترین موضوع در خرید سهام بنگاه‌ها است. گزارش‌های خوب شش ماهه و تطبیق نرخ ارز با تولیدات شرکت‌ها، نویدبخش بازاری مطمئن و پویا خواهد بود.

یاسر فلاح

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    البته اگه بذارن…با آقا کوروش هم موافقم…نظرش به جا هست

  • ناشناس

    با سلام من تازه وارد هستم امروز هرچی سهام منفی و کف قیپت بود رو خرید زدم و تا یک سال اینده کاری به مثبت منفیش ندارم بنظرتون نتیجه میگیرم؟
    موافق +
    مخالف-البته لازم به ذکر است برای اینکه ارزش پولم حفظ بشه اومدم تو بورس

    • ناشناس

      برای خرید حتما از مشاورین استفاده کنید … نوع قیمت نشان دهنده ارزش واقعی سهام نیست

    • ناشناس

      البته مطمعنا شما راست میگی!

    • امین

      بستگس داره چی خریدی. اگه سهم خوب خریدی بیشترین سود و اگه سهم بی بنیه خریدی کمترین سود. میتونی با 10 میلیون تومن تا اخر سال مثلا 30 میلیون بدست بیاری میتونی 5 میلیون بدست بیاری. من بازه حدود 6 ماهه و تقریبی گفتم. شایدم ضرر منی که در بازه 6 ماهه بعیده. حالا ببین فرق سود مثلا 5 تومن با 30 تومن چی هست

    • ناشناس

      بهترین کار رو کردی.

  • ناشناس

    همین ها هستن که موج ایجاد میکنند و زیر خالی میکنند اونهای که در ضرر ۱۰ فروختن در ضرر ۳۰ خریدن اومدن یالا برادر این روش درست معامله است حد ضرر و حد سود یدون طمع ضمنا پول سهام عدالت به هر حال باید در بیاد یهو از فروردین اوج غیر طبیعی گرفت مشخص بود داستان چیه جذب نقدینگی برای تسویه سهام عدالت در صف فروش

  • ناشناس

    هیچ کس از اینده خبر نداره خواهشا استرس به سهامداران حقیقی بدبخت ندهید هر روز چندین کارشناس بورسی اظهار نظر می کنه بازاز اینده را پیش بینی می کند یا فردا را مثبت یا منفی اعلام می کند شما کارشناس محترم علم غیب که نداری اینکار رو نکنید اگر بازار را منفی اعلام می کنید اکثر سهامداران اول صبح توی صف فروش می روند بهتره که هیچ حرفی نزنید بورس به حال خودش رها کنید

  • ناشناس

    فعلا نمادها و شاخص با حمایت صندوق تثبیت داره بازارگردانی و بازارسازی میشه اگر بدون حمایت دولت و پول مردمی که بی اطلاع وارد شدن کار کنند تا بورس واقعی شکل بگیره خوبه هر چندضرر و سود نفس بورسه و بورس باز حد ضرر و سود رو تشخیص میده و به دنبال راهی برای بازگشت به سود خواهد بود.مشکل بورس امروز ایران (صف فروش سهام عدالته ) اصلاح بشه یورس بازها راحت کار کنندمردم تشویق نکن بیان خودشون انتخاب کنند بمانند یا بروند… یا در کف بخرن و با سیگنال منفی بیان موقت بیرون و مجدد برگردن اونی که موند منتظر روزهای شارپی باشه … اصلاح مهمه خروج سهام عدالتی ها از بورس… صف فروش کاهش میده … قطعا شرایط بهتر خواهد شد بعد تسویه با ۵۰ میلیون سهام عدالتی .. انوقت با واقعی شدن قیمت حباب خارج میشه و راحت کار کنند .. از کف بخرن مجدد بیارن بالا … اما اینبار بدون موج و صف فروش حبابی و ورود پول هوشمند.
    . بورس باید دست بورس بازان باشه لذتش به اینه …

  • عدالت

    سلام.
    بورس محکوم به رشد و صعوده… حالا دلار چ بره بالا، چ بیاد پایین…
    اگه دلار بره بالا ارزندگی سهم بیشتر میشه
    اگه دلار بیاد پایین افراد زیادی دلارشون رو میفروشن و نقدینگی خیلی زیادی وارد بورس میشه…دیروز رفتم نون بخرم میگم چرا ده تا نون؟! من ک هرروز با این همه پول ۱۵نون میگیرم، یارو برگشته میگه دلار گرون شده…!
    گرفتی چی میگم با گرونی دلار دودش بچشم همه می‌ره…!#دلار جای سرمایه گذاری و ثروت اندوزی نیستاگه موافقید+(خواهشاً تجارتنیوز ایندفعه نظرم ثبت کن)

  • ناشناس

    دوماه پیش صد در صد توی سود بودی. الان شده ده درصد و خوشحالی
    یک ماه دیگه بگذره شاید بشی صد درصد شااید. تازه بشی مثل دوماه قبلت. اینهمه .. واسه سواری هست چرا ..سوار نباشه

  • علی

    در جواب اینکه نوشتید نمیدونم چطور وارد صف های خرید شدید.به ما گفتند بازار بورس رو حمایت میکنیم و حرفای خیلی قشنگی زدند

  • رهگذر

    مگر سهام ها الان رشد کرده که انهایی که فروختند پشیمانند اتفاقا اقای فلاح ما پشیمانیم که چرا نفروختیم تا اینهمه ضرر دادیم. از یک کارشناس بعید است که ندارد اینهایی که الان روی دوم بازار را دیدند انهایی نیستند که حلاوت و شیرینی چشیده بودند یعنی این استاد بزرگوار نمی دانند که انهاای که حلاوت . شیرنینی چشیدند همانهایی بودند که با فروختن سهام و سیو سود بازر را این چنین کردند تا روی دوم بازار را نصیب یک عده دیگر نمایند گزارشهای مالی شش ماهه دوم و نرخ ارز هم تغییری در وضعیت نخواهد داشت چرا که تا حالا هر سیگنال مثبتی بخاطر ترس مردم تبدیل به منفی شده است من متاسفنم که این تحلیل گران زمانی پست های اجرایی مهمی هم داشته اند بخاطر همین است اقتصاد ایران به این روز افتاده است

  • ناشناس

    مرد حسابی پول مردم خوردید حالا چرا صف فروش الآنم که پررچم قرمز زده تو کف. هم خریدیم که