کد مطلب: ۵۹۲۱۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آرامش به جایگاه‌های سوخت‌گیری بازگشت؟

آرامش به جایگاه‌های سوخت‌گیری بازگشت؟

حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت‌گیری از ساعت ۱۱ یکشنبه چهارم آبان شروع شد. به نظر می‌رسد که پس از ۷۲ ساعت، حالا آرامش به برخی جایگاه‌های سوخت‌گیری رسیده باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت‌گیری از ساعت ۱۱ یکشنبه چهارم آبان شروع شد. به نظر می‌رسد که پس از ۷۲ ساعت، حالا آرامش به برخی جایگاه‌های سوخت‌گیری رسیده باشد.

با وجود این که مقامات مختلف بارها، شایعه گرانی بنزین را تکذیب کردند اما بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نگران گران شدن بنزین هستند. عده‌ای هم می‌گویند عرضه سوختی مانند گازوییل، هنوز هم به حالت عادی باز نگشته است.

از طرف دیگر برخی از راننده‌ها هم نسبت به سوختن سهمیه قبلی بنزین خود ابراز نگرانی کردند.

تجارت‌نیوز در این چند روز گزارش‌های متعددی درباره آخرین وضعیت بنزین و جایگاه‌های سوخت‌گیری منتشر کرد و در ادامه حالا برخی از نظرات مخاطبان را می‌خوانیم:

ما هم مجبوریم کرایه‌ها رو بیشتر کنیم!

-«کلا هر چی که تو کارت‌ها بوده همه از بین رفته. دارن سیستم جدید نرم افزاری انجام می‌دن. کارت من ۳۰۰ لیتر داشت پرید حتما.»

-«من ۵۰ لیتر داشتم پرید سهمیه اسنپم که هیچ خبری نیست»

-« احتمالا موجودی سوخت درون کارت‌های سوخت پریده و به این شکل می‌خواهند جبران کنند در صورتی که بعضی کارت‌ها بیش از ۱۲۰ لیتر شارژ داشته است!»

-«آزمایش برای اینکه بدونند مردم بنزین۳۰۰۰ تومنی رو چند لیتر در روز استفاده می‌کنند و آیا قدرت خرید بنزین آزاد رو دارند؟»

-«پس بگو آقایون می‌گن دولت تا الان از بانک مرکزی استقراض نکرده معنیش چیه»

-«تو را خدا زود نیاید پشت تریبون و هر کدام یه چیزی بگید. اول یه جلسه بگیرید حرفتون را یکی کنید بعد بگید که شبهه بین مردم بیشتر نشه.»

-«تا کی و کجا می‌خواهید ادامه بدید حق این مردم این نیست.»

-«چه هکری بوده دقیقا زمانی که خبر گرونی بنزین سر زبوناست یهویی هک میشه که بنزین ۳۰۰۰ تومنی بزنند؟»

-«شاید هم حمله سایبری بوده ولی تدبیر، کجای کار قرار داره؟ یه کشور موقعی موفق می شه که همیشه آماده باشه. چه نظامی چه الکترونیکی.»

-«ایرادی ندارد گران بشه ماهم مجبوریم کرایه‌ها رو بیشتر کنیم!»

آخرین اخبار مربوط به بنزین را از صفحع اختصاصی انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بنزین گرون بشه
    همه چی ده برابر گرون میشه