کد مطلب: ۵۸۸۸۱۰

۳۰۰ میلیارد از یارانه‌ها برای تولید واکسن کووپارس پرداخت می‌شود

۳۰۰ میلیارد از یارانه‌ها برای تولید واکسن کووپارس پرداخت می‌شود

سازمان هدفمندی یارانه‌ها از محل منابع درآمدی، تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بابت تولید واکسن کووپارس به موسسه تحقیقاتی رازی پرداخت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از واریز ۱۰۰۰ میلیارد ریال به موسسه سرم‌سازی رازی برای تولید واکسن کووپارس رازی از محل منابع درآمدی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور خبر داد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه کرد: در اجرای ردیف (۱۳) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف)تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور سال جاری این مبلغ واریز شده است و پیش تر نیز مبلغ ۲۰۰۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی به این موسسه پرداخت شده بود که جمعا ۳۰۰۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به این موسسه پرداخت شده است.

وی گفت: حمایت لازم از برای رسیدن به ظرفیت اسمی ماهیانه ۱۰ میلیون دوز واکسن از سوی این سازمان صورت گرفته است که این موسسه بتواند براساس تعهد خود تا آذر ماه سال جاری ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی را تولید کند.

شایان ذکر است، موسسه رازی با قدمت حدود ۱۰۰ سال یکی از موسسات بزرگ و پرافتخار کشور در حوزه سلامت و از مظاهر اقتدار کشاورزی کشور و نهادهای ارزشمند در حوزه پژوهش و نوآوری محسوب می گردد.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.