کد مطلب: ۶۹۷۹۰۶

پاداش میلیاردی برای خوش مصرف‌ها

پاداش میلیاردی برای خوش مصرف‌ها

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان پاداش در ۴ ماه گرم امسال به خوش مصرف‌ها تعلق گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان پاداش در ۴ ماه گرم امسال به خوش مصرف‌ها تعلق گرفته است.

پیش‌بینی مصرف برق ماینرهای غیرمجاز در سال جاری

به نقل از ایسنا ، آرش کردی امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا درباره میزان واردات و صادرات برق صورت گرفته در سال جاری گفت: سال گذشته میزان واردات یک دوم صادرات بوده است چرا که باید محدودیت مصرف اعمال می‌شد اما امسال شرایط تغییر کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره آخرین وضعیت رمزارزها و علت کاهش فعالیت آن‌ها در سال جاری گفت: با توجه به این‌که رمزارزهای غیرمجاز هزینه برق را به طور واقعی پرداخت نمی‌کنند و معاملات آنها با رقم‌های بین‌المللی است، این موضوع سودآور بوده و پیش‌بینی نمی‌شود که فعالیت آنها کاهش یافته باشد.

مدیرعامل توانیر با بیان این‌که کاهش قیمت منجر به کاهش مصرف رمزارزها نشده است و این مساله هیچ منطق اقتصادی ندارد، ادامه داد: در حوزه رمزارزها اعتقاد ما این است که اکنون یک پراکندگی گسترده در این بخش صورت گرفته و به جای مجتمع‌های غیرقانونی در سطح کشور پخش شده‌اند.

بهره برداری از ۱۲۸ پروژه برق رسانی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد

به نقل از ایسنا ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ماه گذشته ۱۲۸ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۲۵۷ میلیارد تومان در مناطق مختلف این استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برق رسانی روستایی، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، واگذاری نیروگاه های خورشیدی به عشایر و روشنایی معابر از جمله عناوین پروژه های افتتاحی شبکه های توزیع نیروی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، اظهارکرد: شهرستان بویراحمد با ۵۷ پروژه و شهرستان لنده با یک پروژه، بیشترین و کمترین پروژه های افتتاحی برق رسانی را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به من 20 تومن پاداش داد. قبضم شد -20
    درسته یارانه بهم تعلق نگرفت ولی من و اینهمه خوشحالی محاله