خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۳۲۵۹

سامانه‌ پاسخگویی به مشکلات سهامداران عدالت

سامانه‌ پاسخگویی به مشکلات سهامداران عدالت

ستاد آزادسازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه‌ای تحت عنوان باشگاه ذی‌نفعان سرمایه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از داغ شدن اخبار مربوط به آزادسازی سهام عدالت، برخی از سهامداران اعم از آن‌هایی که روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند با مشکلاتی مواجه شدند به همین منظور ستاد آزادسازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه‌ای با شماره ۱۵۶۹ تحت عنوان باشگاه ذی نفعان سرمایه خبر داد تا در این سامانه کارشناسان مربوط در بخش پشتیبانی بتواند پس از ارتباط برقرار کردن با سهامداران مشکلات آن‌ها را جویا شده و آن‌ها را راهنمایی کنند.

این سامانه که از جانب سپرده‌گذاری مرکزی طراحی شده است، تا حدودی می‌تواند سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند را راهنمایی کند. گزینه‌های موجود در این سامانه به شرح زیر است.

گزینه‌ها عبارتند از:

۱: جهت اطلاع از خدمات بازار مشتریان بازار سرمایه

۲: اطلاع از شرکت‌هایی که سود آن‌ها از طریق سامانه واریز سجام شده است

۳: اطلاع از نحوه ثبت نام در سجام

۴: اطلاع از صندوق مالی دارایکم

۵: راهنمایی درگاه یکپارچه ذی نفعان

۶: نحوه احراز هویت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خالدی

    سلام کی ازاد سازی سایتش باز میشه

  • ناشناس

    سلام.من۴۰روزه سهام ناعدالت گذاشتم برای فروش بعد۳۰روزبا. ش ت۱۵۶۹تماس گرفتم گفت کارگذار ناظر نداری این کد ملی۳۷۳۳۰۴۳۲۶۱.خودم بعد۱ماه رفتم قسمت فروش۶۰٪گذاشتم برای فروش الان بیشتر از ۱۰روز که کلا۴۰روزه .۱۵۶۹که تماس گرفتم گفت کار گذارشما کارگذار کیان میباشد.الن با۱۵۶۹تماس میگیرم بعد۴۰روز میگه کار گذار نداری.

  • زینب

    باسلام،
    واریزی پول فروش سهام عدالت ما،دو بار دوهزار تومان،یک بار شش هزار تومان ،دو بار چهار هزار تومان و دو بار هم بیست هزار تومان بوده!!!مسخره کردن ما رو؟مشکل از کجاست؟لطفا بگید کجا باید مراجعه و گزارش مشکلمونو بدیم؟؟؟

  • ناشناس

    سلام من اردیبهشت سهام فروختم کارگزاری بانک تجارت حالابعدازچهارماه کمکم برام2700ریخته ودیگه برام واریزنکرده چجوری بفهمم چقدرطلبکارم. سهامم یک میلیون تومنی بوده.

  • عبدالباسط

    سلام. من 3 ماهه که 30 درصد سهاممو برای فروش گذاشتم تا حالا حدود 600 تومن خرد خرد ریختن.کارگزاریه بانک سپه شما رو بخدا این پول رو یه جا و فوری بدین بخدا لازم دارم. خیلی خیلی به این پول احتیاج دارم. یا حق

  • ناشناس

    سلام من دوماه وخورده که ۶۰درصدسهام خودرافروختم بانک ملی ولی هنوزیه هزارتومان دریافت نکردم چاره چی یه راهی بهم نشون بدین

  • رسول نظیری دهقان

    سلام من الان نزدیگه دوماه سهاممو گذاشتم برایفروش فقط زده در صف مامعله چرا واریز نمیشه بخدا ماهم نیاز داریم

    • سبحان

      من کجا باید برم‌ببینم سهامم فروخته شده یا نه او کدوم‌سایت

  • ناشناس

    بانک میری میگه به ما ربطی نداره به شماره زنگ میزنی میگن برو بانک

  • ناشناس

    با سلام
    من حدود سه ماهه ک ۳۰ درصد سهام عدالتمو فروختم ولی دریغ از یه هزار تومنی ک واریز کرده باشند.بانک تجارت چرا واریز نمیکنید.کجا باید پیگیر باشم.والله اگه گرفتاری نداشتیم ک برا فروش نمیزاشتیم.لطفا بررسی کنید.ممنون

  • ناشناس

    سلام چرا سهام عدالت بعداز اینکه برای فروش گذاشته می شود و مقداری هم واریزی دارد یک سری از سهام ها خطا دار می شود و مبلغ فروش برگشت داده می شود دلیل این مشکل چیست ممنون اگه راهنمایی کنید