خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۱۱۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس تغییر مسیر داد/ سبزپوشی شاخص کل در میانه هفته

بورس تغییر مسیر داد/ سبزپوشی شاخص کل در میانه هفته

امروز دوشنبه ۹ خرداد شاخص کل بورس با رشد سه هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس امروز افزایش سه هزار و ۳۱۶ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد رسید.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار ، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۸ درصد افزایش داشت و به محدوده ۴۲۵ هزار و ۱۹۹ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز یک میلیون و ۱۰۱ معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۴۸ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای نوری، کچاد، فملی، شپنا، حکشتی، بوعلی، پارسان و کالا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای رمپنا، وبصادر، ومعادن، اخابر و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس رشد کرد

در روز دوشنبه شاخص فرابورس با افرایش ۸۳ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۷۱ هزار ۱۲۲ معامله بود.

امروز نمادهای آریا، فغدیر، شگویا، شبصیر، شرانل، فزر و شجم بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای دماوند، وسپهر، بساما و بپیوند نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای آریا، مدیریت، کرمان، زملارد، زقیام، فرابورس و گدنا نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۷۷ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۳ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بازار سرمایه نیز در مجموع به حدود چهار هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان رسید.

بورس دیروز هشت خرداد ماه نیز افت ۱۹ هزار و ۳۷۴ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحد رسید.

نمادهای نوری، شبصیر و شغدیر بیشترین خالص خرید حقیقی‌ها داشتند. از سوی دیگر وبملت، بپاس و فملی بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها را ثبت کردند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیدید بهتون گفتم که سرمایه تون را از بورس بکشید بیرون و بیایید تو بازار طلا ، خودرو ، ملک و ……همین امروز روی یک گرم طلا حدود ۱۵ هزار تومان رفت . دیروز هم حدود ۲۷ هزار تومان و روز قلبش هم حدود ۱۲ هزار تومان ولی بورس تو این چند روز حدود ۷۰ هزار واحد کاهشی بود و امروز فقط ۳۵۰۰ واحد رشد داشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • علی

    تمامی اقلام 100% در برخی 500% گران شده اند شاخص هنوز به 2100 سال 98 نرسیده و اغلب مردم در زیانهای 35 الی 65 درصدی به سر میبرند

  • ناشناس

    فردا دوباره منفیه، حجم معاملات اومده پایین و خروج پول داریم

  • ناشناس

    نماد غزر و غگرجی و فملی رو خواهشا سهمش رو بالا ببرید خیلی خیلی تو ضرریم.🙏

  • خراسانی

    حرکت بورس در طی ۳ سال بسیار ضعیف است ۳ سال است بورس سرمایه مان را منفی کرده است

  • س د

    یعنی بریم دلمون خوش کنیم یه 4هزار واحدی بزور سبز شد بازار داریم وقت کشی میکنیم تو بازار همچی گرون شده دلار 31 هزار تومان سکه 15 میلیون خونه که دیگه نگو ماشین همینطور و…