کد مطلب: ۸۱۸۷۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲/ رنج‌کشی منفی در گروه خودرویی

پایان بورس امروز 17 خرداد 1402/ رنج‌کشی منفی در گروه خودرویی

نگاهی به معاملات بورس امروز نشان می‌دهد، پس از رشد نمادهای خودرویی در روز گذشته، امروز در نیمه دوم بازار، نمادهای این گروه با رنج منفی مواجه شدند و آخرین معاملات این نمادها کمتر از قیمت پایانی آن‌ها ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دادوستدهای بورس امروز در حالی به کار خود خاتمه داد، که اهالی بازار سرمایه پس از رشد شاخص کل در روز گذشته، شاهد نزول اندک این نماگر بودند. چرا که برآیند معاملات بورس امروز سبب شد تا نماگر اصلی بازار سهام حدود هزار و 100 واحد معادل 0.05 درصد افت کند و به ارتفاع دو میلیون و 288 هزار واحد برگردد.

با وجود اینکه شاخص هم‌وزن طی معاملات امروز نزول نداشت اما با رشد اندک 0.03 درصدی نوسان بزرگی را روی تابلو به ثبت نرساند.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 12 میلیارد و 100 میلیون و ارزش معاملات را هفت هزار و 502 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

علاوه بر اینکه ارزش معاملات خرد همچنان ارقام پایینی را ثبت می‌کند، بازار سهام نیز همچنان شاهد خروج پول حقیقی است. به طوری که در جریان بازار امروز حدود 219 میلیارد تومان پول دیگر از بورس خارج شد.

پایان بورس 17 خرداد 1402

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم وبملت، وتجارت و وبصادر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، دی و وبصادر به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

ثپردیس با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، دشیمی نیز با افت 9.36 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های عالیس، وپخش و وگردش تعلق گرفت. همچنین سهم‌های زملارد، زفکا و فنوال نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای وبصادر، خاور و خبهمن خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های تپولا، وارس و دهدشت رقم خورد. همچنین کبافق در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد ورازی بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اسم بورس هم حال بهم زنه .آدم حس میکنه پولش رو دودستی میدی به طرف وقتی میخوای بگیری با نصف پولت اونم با التماس خارج شی