کد مطلب: ۶۱۵۰۰۰

روند منفی در بورس شدت گرفت/ افت ۲۵ هزار واحدی شاخص کل

روند منفی در بورس شدت گرفت/ افت ۲۵ هزار واحدی شاخص کل

بورس در دومین روز معاملات هفته با شیب بیشتری به افت ادامه داد. شاخص کل با ۲۵ هزار واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در دومین روز معاملات هفته با شیب بیشتری به افت ادامه داد. شاخص کل با ۲۵ هزار واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد قرار گرفت. علاوه بر افت ۱٫۸۸ درصدی شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز با افت ۱٫۶۶ درصدی مواجه بود. ارزش معاملات کل بورس نیز امروز ۲۷۰۰ میلیارد تومان بود.

گروه‌های خودوریی و بانکی که دیروز در واکنش به اخبار مثبت برجام مثبت بودند نیز امروز به جمع قرمزهای بورس پیوستند. البته فشار فروش در برخی از نمادهای خودرویی در انتهای بازار کم شد، اما تمام نمادهای بانکی امروز فشار فروش داشتند. علاوه بر این رشد اندکی در برخی از نمادهای حمل‌ونقل و رایانه به چشم حورد.

امروز نمادهای فارس، فولاد، پارسان و فملی بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بورس را ثبت کردند. خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش معاملات نیز برای نمادهای کمند، خودرو و پالایش ثبت شد. خودرو، خساپا و کمند نیز بیشترین حجم معاملات بازار امروز را به خود اختصاص دادند.

در فرابورس نیز شاخص کل با ۲۵۶ واحد افت وارد کانال ۱۸ هزار و ۱۱۷ واحد شد. در فرابورس نمادهای آریا، زاگرس و شگویا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را ثبت کردند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خواهشا شاخص را تصحیح کنید شاخص واقعی زیر یک میلیون هست اکثر سهامها از جمله فولاد شستا شپناو…..بالای ۷۰ اصلاح کردن

    • ناشناس

      مزخرف نگو.

  • ناشناس

    خدا وکیلی خدمت میکنید مونده بودم با خونم چیکار کنم با بورس دادیم به شما خدا کنه دینمونو ادا کرده باشیم

  • ناشناس

    سلام
    یکباره تیر خلاص را به بورس بزنید و ارزش سهام را به صفر برسانید و سهامداران را از این مرگ تدریجی خلاص کنید

  • ناشناس

    آخه قوربونت برم دور و بر سال جدیده دولت کسری بودجه داره مجبوره دیگه از جیب مردم و بورس و فیش برق و آب و گاز جبران کنه

  • ناشناس

    قبل از انتخابات ریاست جمهوری کمی به بهبود بازار سرمایه امید داشتم ولی حالا کاملاً نا امید شدم خدا به داد مردم برسه

  • ناشناس

    بورس قربانی کسری بودجه و مدیریت ناکارآمد دولت قبلی شد شاید اگه دولت روحانی در بورس دخالت نمی کرد الان شاخص نزدیکهای سه ملیون بود این دخالت باعث ابر ثروتمند شدن بعضی هاشد و بعضی هارو هم بدبخت کرد اعتمادای کاش برگردد

  • ناشناس

    فیلم حمله به وال استریت رو دیدید

  • ناشناس

    مگر منفی تر از این همه میشه سرمایه ما مثثل یخ ذره ذره آب شد آخرش اینقدر منفی بشه که چیزی تهش نمونه لعنت بر همه مسوولین نامرد از بزرگ و کچیکشون که این بلا رو سر مردم رنجدیده آوردن

  • ناشناس

    حمایت از بازار سرمایه در دستور کار دولت خواهد بود.

  • شفق

    یجور به حسن روحانی در بورس ،برجام،تورم،حقوق ها و ….ایراد میگرفتن انگار خودشون مولد طرح توسعه ی ژاپن و آلمان بودن….اومدن پشت میز گفتن آخیش …هدف این میز بود و بعد خنده به ریش ساده باوران