کد مطلب: ۶۱۸۵۷۱

پایان خوش بورس در این هفته / زور فملی به پالایشی‌ها نرسید

پایان خوش بورس در این هفته / زور فملی به پالایشی‌ها نرسید

معاملات این هفته بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران بعد از چهار روز منفی در این هفته، بالاخره سبز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات این هفته بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران بعد از چهار روز منفی در این هفته، بالاخره سبز شد.

در جریان معاملات امروز که با رشد ۰٫۲۶ درصدی شاخص کل همراه بود، شبندر، شپنا و کگل بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. شاخص کل هم‌وزن اما امروز هم ۰٫۴ درصد منفی شد و به سطح ۳۳۵ هزار و ۶۴۳ واحدی رسید. رکوردشکنی قیمت جهانی نفت موجب شد تا نمادهای پالایشی امروز با صف خرید به کار خود پایان دهند. این در حالی بود که فملی امروز معاملات منفی را پشت سر گذاشت و در پایان بازار با ۱٫۶ درصد افت در قیمت ۶۷۲ تومانی بسته شد.

ارزش معاملات امروز بورس در حالی از مرز ۲٫۸ هزار میلیارد تومان عبور کرد که فرابورس هم بیش از سه هزار میلیارد تومان معامله را به ثبت رساند.

امروز همچنین دو گروه فراورده‌های نفتی و زراعت بیشترین تعداد نمادهای سبز را داشتند. همچنین گروه فلزات اساسی همن با ارزش معاملات ۳۳۲ میلیارد تومانی پر معامله‌ترین گروه بازار بود. گروه فراورده‌های نفتی هم دیگر گروهی بود که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان معامله را به ثبت رساند.

در میان نمادهای بازار هم پالایش، فملی و کمند بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. امروز همچنین بلوک فولاد هم با ارزش ۴۲۹ میلیارد تومان در بازار معامله شد.

شاخص کل بورس در حالی هفته را در سطح یک میلیون ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد که روز گذشته کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را از دست داده بود.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    #بورس_اولویت_اول

  • ناشناس

    اه ونفرین

  • ناشناس

    بورس روز پایانی هفته را متعادل و با رشد مختصر به پایان رساند
    بورس مثبت و منفی با هم دارد مهم اصول معامله گری است که اگر تکنیکال و بروز باشید سود می برید.
    چون یک مدت بورس دائما سبز بود (قبل از ریزش مردادماه) بدعت بدی برای سهام داران شد و فکر می کنند که همه باید از بورس نفع ببرند در حالی که اگر این طور بود که دیگر نیازی به کار کردن نبود همه وارد بورس می شدند و می خوردند و می خوابیدند، نه برادران سهام دار همان طور که بورس برای تکنیکال ها سودهای خوبی دارد برای کسانی که دیمی وار وارد بازار شوند سودی نخواهد شد، در دنیا هزاران کتاب در مورد روش معامله گری در بورس نگارش شده، تجارت نیوز هم که فردا و پس فردا جلسات آموزشی دایر کرده پس لطفا کسانی که علم بورسی پایینی دارند حداقل در این جلسات و جلسات مشابه شرکت کنند یا کتابی مطالعه کنند تا سواد بورسی بالا ببرند و از بازار منتفع شوند در بورس زمان ورود و خروج از سهم، آگاهی از p/e شرکت ها، EPS و DPS شرکت ها، تعداد سهام داران شرکت ها، آگاهی از قیمت های جهانی و … همه و همه مهم است، پس دانش بالا ببرید تا ان شاء ا… پرسود باشید.

  • ناشناس

    خیلی پایان خوبی داشت امروز شاخص سبز لجنی بود فقط امروز دوملیون به ضررام اضافه شد

  • یعقوب صالحی

    چهارشنبه های سبز…

  • ناشناس

    دقیقا بورس برعکس تورم عمل میکن وقتی یه جنسیووو کلی میزارن روش یکم میارن پایین بعد مردم میگن ارزون شده دراصل از قیمت قبلیش بیشتره الانم همین داستانوو تو بورس داریم سهماروو انقد اوردن پایین یه مثبت میزنن همه میگن عه سبز شد

  • ناشناس

    تجارت نیوز مثبت ومنفی بورس را باید با شاخص هم وزن دید وگزارش کرد

  • سپیده

    فقط دروغ میکند کجا بورس مثبت بود همان فملی کلی منفی شده بود

  • محمد

    سلام دوستان گزارشات ۹ماهه اومده بسیار عالیه یه بالاخواهیم زد صرفا نوسانی عمل کنید

  • ناشناس

    چه پایان خوشی !!!! روز قبل 30 هزار تا منفی خورده ، چهارشنبه 3 هزار تا مثبت ، این شده پایان خوش .