کد مطلب: ۲۱۴۲۷۹

پایان عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

پایان عملیات اجرایی 11 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه، گفت: عملیات اجرایی 16 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آغاز شده بود که تاکنون 11 هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

رضا خواجه‌ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه، با بیان اینکه 12 ستاد معین در مناطق شهری و روستایی استان کرمانشاه مستقر شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون 15 هزار و 810 واحد مسکونی آواربرداری و 6 هزار و 775 واحد مسکونی پی‌کنی شده و 3 هزار و 500 واحد نیز در مرحله ستونزنی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در ادامه افزود: خوشبختانه با همکاری و مشارکت مردم توانستیم دیوارچینی 700 واحد مسکونی را به پایان برسانیم و اسکلت زنی 2 هزار و 100 واحد نیز در حال انجام است و اجرای سقف 350 واحد نیز به پایان رسیده است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه با بیان اینکه عملیات تعمیری 16 هزار واحد آغاز شده است، گفت: خوشبختانه عملیات تعمیراتی 11 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها به پایان رسیده و مردم می‌توانند در این واحدها ساکن شوند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه تا امروز به 20 هزار واحد مسکونی کمک بلاعوض پرداخت شده است، تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم جهت اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام شده و هم اکنون در حال تهیه اسکان دائم متقاضیان هستیم.

وی، تصریح کرد: 15 هزار واحد کانکس به متقاضیان تحویل داده شده و در شهرها و روستاها نیز به 4 هزار و 650 خانوار کمک اجاره پرداخت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.