کد مطلب: ۷۵۱۳۷۸

بانک مرکزی اعلام کرد:

پایان مهلت انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ ۲۳ درصد

پایان مهلت انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ 23 درصد

بانک مرکزی اعلام کرد که با پایان یافتن مهلت انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ 23 درصد، بانک‌ها مجاز به بازفروش این اوراق نخواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهلت انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ 23 درصد به پایان رسید.

مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام اوایل دی‌ماه ابلاغ شد و این اوراق با نرخ سود 23 درصد منتشر و در اختیار عمومی قرار گرفت.

فروش این اوراق صرفا برای افراد حقیقی بالای 18 سال مجاز است و مدت آن یکساله است.

انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ 23 درصد صرفا تا پایان ساعت کاری روز چهارشنبه 28 دی 1401 مجاز بوده و امکان بازفروش این اوراق از محل اوراق باز خرید شده توسط بانک‌ها به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش بانک مرکزی ؛ این بانک طی بخشنامه‌ای به شبکه بانکی کشور اعلام کرد پیرو ابلاغیه‌های بانک مرکزی در خصوص شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه گذاری (عام) با نرخ سود علی الحساب 23 درصد، به آگاهی می‌رساند بر اساس تصمیمات متخذه در این بانک انتشار اوراق مذکور با شرایط اعلامی صرفا تا پایان ساعت کاری روز چهارشنبه مورخ 1401.10.28 مجاز بوده و امکان بازفروش این اوراق از محل اوراق بازخرید شده توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کوروش

    همچین میگه انگار ۲۳ درصد تحفه هندی هس که به اتمام رسیده خخخخ

    • هر چه بانک ایران زمین رفتم گفتند سایت بسته است همش دروغ بود

      همش دروغ بود گفتند سایت بسته است

  • ناشناس

    یعنی چی یعنی دیگه بانک ها سود ۲۳ درصد نمیدن ؟

  • آرمان

    هیچ حساب کتابی نداره رفتیم بانک سپه میگن نه یک هفته بوده تموم شده دیگه جا پرشده
    انگار اتوبوسه

  • ناشناس

    اگر نظرها کار ساز بود تا کنون بهبودی در جامعه حاصل شده بود لا اقل کمی تاثیر گذار بود فعلا هیچ گوش شنوایی وچشم بیدار نگهبانی نیست همین فروش اوراق هم دوشیدن ملت و تجمع نقدینگی مردم است دلسوزی الکی واشک تمساح نریزید وقتی اثر گذار و دفع کننده نیستید از رسانه های فعلی توقعی نیست. مردم را شناسایی وکشتار نکنید همه جا جوخه بدار شده است راهها بیمارستانها روانپزشکی ها خانه ها