کد مطلب: ۶۹۶۵۱۲

پرداخت ارز اربعین آغاز شد

پرداخت ارز اربعین آغاز شد

مرز‌های عراق برای زوار اربعین از امروز باز شد. بانک صادرات نیز از امروز عرضه ارز اربعین را آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زائران می‌توانند از امروز برای گرفتن ارز اربعین به شعب بانک صادرات مراجعه کنند.

به نقل از تحلیل بازار ، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شعب منتخب اعلامی بانک صادرات ایران در تمامی استان‌ها پرداخت ارز مورد نیاز زائران اربعین را از امروز چهارشنبه ٩ شهریور امسال آغاز کردند. زائران می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی معتبر، سپهر کارت فعال بانک صادرات ایران، کد پیگیری ثبت‌نام در سامانه سماح و شماره تلفن همراه به نام متقاضی، به شعب منتخب در شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

همچنین صرافی سپهر صادرات در تهران، اصفهان، یزد و شیراز از روز چهارشنبه هفته گذشته دوم شهریور علاوه بر اسکناس دلار، اسکناس دینار عراقی را نیز عرضه کرده و متقاضیان می‌توانند همچنان با همراه داشتن کارت ملی، کارت بانکی عضو شتاب، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و حضور شخص خریدار نسبت به دریافت آن از صرافی سپهر اقدام کنند.

فروش ارز اربعین در تمامی شعب منتخب بانک صادرات ایران تا روز ٢۶ شهریور امسال ادامه داشته و توصیه می‌شود زائران خرید ارز مورد نیاز خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران در ۴ استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان تا ساعت ٢٠ آماده فروش ارز اربعین به زائرین هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.