کد مطلب: ۳۷۱۸۵۰

تازه‌ترین اخبار کدال:

زمان پرداخت سود دو شرکت بورسی اعلام شد

زمان پرداخت سود دو شرکت بورسی اعلام شد

شرکت سنگ آهن گهر زمین با نماد «کگهر» و شرکت دوده صنعتی پارس با نماد «شدوص»، امروز 14 اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به اعلام زمان‌بندی پرداخت سود سالانه (سال مالی ۱۳۹۷) به سهام‌داران خود کردند.

دو شرکت بورسی سنگ آهن گهر زمین و دوده صنعتی پارس اقدام به اعلام زمان پرداخت سود سهامداران کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سنگ آهن گهر زمین که با نماد «کگهر» در حال فعالیت بوده، امروز 14 اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به اعلام زمان‌بندی پرداخت سود سالانه (سال مالی ۱۳۹۷) به سهام‌داران کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده سود سهام عملکرد این شرکت برای سال ۱۳۹۷ به سهام‌داران حقیقی از 14 اردیبهشت از طریق شعب بانک سپه و سهام‌داران حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدهای اخصاصی از طریق شماره حساب اعلام‌شده پرداخت خواهد شد.

751

زمان پرداخت سود سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین

همچنین شرکت دوده صنعتی پارس که با نماد «شدوص» در حال فعالیت بوده، امروز 14 اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به اعلام زمان‌بندی پرداخت سود سالانه (سال مالی ۱۳۹۷) به سهام‌داران کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده سود سهام عملکرد این شرکت برای سال ۱۳۹۷ به سهامداران به تفکیک تعداد سهام از تاریخ 1398/8/01 تا 1398/10/30 به شماره حساب اعلام شده آن‌ها پرداخت خواهد شد.

96

زمان پرداخت سود سهام شرکت دوده صنعتی پارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.