کد مطلب: ۶۶۶۱۰۵

پرداخت کالابرگ منتفی شد؟

پرداخت کالابرگ منتفی شد؟

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد و انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم ملایر در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت بسیاری از کالاها و اینکه گرانی و تورم در حال شکستن کمر مردم است گفت: قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد و انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود.

ایلنا نوشت، احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تورم و گرانی در حال شکستن کمر بسیاری از مردم است، قرار نبود مردمی سازی یارانه‌ها با این حجم از تورم غیرقابل انکار برابر باشد، قرار بر این بود که کالابرگ به دست مردم برسد، اما ماه‌های اول و دوم این موضوع محقق نشد و انگار که در ماه آینده نیز محقق نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر بود که ۷ قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد و این افزایش قیمت نیز با کالابرگ جبران شود، اما در حال حاضر ۷۰۰ کالا گران شده است، ادامه داد: ما دیگر نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم، انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج و به داد مردم برسند.

وی در تذکری خطاب به دولت گفت: زمان همه‌گیری کرونا، تمامی ارکان دولت وقت به کمک وزارت بهداشت رسیدند، امروز وزیر و وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت به منظور تامین کالای اساسی است.

آزادیخواه در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دهک‌بندی‌ها مشکل دارد، دولت اعلام می‌کند به حساب ۷۵ میلیون نفر یارانه واریز کرده، اما بسیاری از افراد یارانه دریافت نکرده‌اند، برخی از فاکتورهای دهک‌بندی دارای ایراد است؛ به طور مثال فردی که دو سال گذشته خودروی خود را واگذار کرده کماکان به نام وی است.

این نماینده مردم خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید مردانه در مقابل زورگویی صهیونیست‌ها بایستیم، تعارف کردن معنا ندارد، ما اهل مذاکره بودیم، اما طرف مقابل اهلیت خود را نشان نداد. به سمت غنی‌سازی تا جای ممکن حرکت کنید تا نیاز مردم برآورده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توروخدا نقدی بدید

  • ناشناس

    با سلام.لطفا نقدی بدید کالا برگ به درد ما نمی خوره
    هزار جور گرفتاری داریم بزارید خودمون تصمیم بگیریم
    آنهایی که کالا برگ میخواهید به آنها کوپن بدید ما نقدی لازم داریم

  • ناشناس

    کالا برگ به درد نمیخوره

  • بدهکار بیکار

    قرار بود فقط چند قلم گرون شه الان چی گرون نشده اونو بگید

  • نصیرنژاد

    سلام واجب اس ..آقا باما چه کردید چرا نمیزارید این مردم یه زندگی خوب داشته باشن مگر این مرد چه کار برای شما انجام ندادن تو جنگ ۸ ساله همین مردم بودن که خون دادن که شما وکشور رو دشمن اشقال نکنه مردم در آسایش باشن آقا نکنید دیگر مردم صبرشان در حال پایان اس ممنون

  • ناشناس

    یاانه اردیبهشت را آزاد کنید چرا دفعالاوقت میکنید ازاد کنید

  • ناشناس

    یارانه نقدی میخوایم کالابرگ نمیخواییم..مردم از گرونی بدبخت شدن.کمرمردم شکست بااین گرونی.مامسلمان هستیم شیعه هستیم.کافرکه نیستیم به ما ملت ایران رحم کنید..مسئولین لطفأ پیام مردم.رابخونیدبه حرفشان گوش کنید..

  • ناشناس

    لطفا به آقایان چه مجلس چه دولت نمیتوانن قیمتهای افسارگسیخته رو کنترل کنن همون نقدی بهتره

  • الهی زاده از اسلامشهر

    سلام
    بنظر من طرح کالا برگ با این گرونی روز افزون ولجام گسیخته به چه درد یارانه بگیران میخوره وقتی هزار مشکل رو در ماه باید رفع کنند با کالا برگ که نمیشه اجاره داد با کالا برگ نمیشه هزینه درمان پرداخت کرد کالا برگی که فقط میشود اقلام خاصی رو تهیه کرد به چه درد میخورد وقتی من با نقدینگی میتوانم اجاره بها رو پرداخت کنم چرا کالا برگ لطفا صدای مارو به دست اندر کاران برسونید هیچ طرحی بهتر از پول نقد نیست تا یارانه بگیران بنا به وضعیت زندگیشون این روز گار مرگ اور را بگذرونند

  • مریم

    لطفا دیگه اینکارو بامردم نکنین که بخواین همین چندرغازم بکنین کالابرگ.. الان ما اجاره خونمون رو ازهمین یارانه داریم میدیم. صابخونه که نمیاد کالابرگ بجای پول نقد قبول کنه بخدا مردم گناهدارن

تیترِ یک

آخرین اخبار