کد مطلب: ۴۴۶۳۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه جدید برای دستفروشان خوزستانی

یارانه جدید برای دستفروشان خوزستانی

بنیاد مستضعفان برای کمک به کارگران فصلی، دستفروشان خوزستانی و اصناف خرد آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، پنج میلیارد تومان را اختصاص داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار است دولت در اردیبهشت ماه در پنج نوبت به اقشار مختلف مردم وجوهی را پرداخت کند، این پرداختی‌ها شامل بسته حمایتی ماه رمضان، وام کرونا و سه یارانه نقدی، معیشتی و کرونا است.

اولین پرداختی بسته حمایتی ماه رمضان بود که در روز اول اردیبهشت ماه به حساب سه میلیون نفر واریز شد؛ این کروه همچنین یارانه کرونا را احتمالا در پایان اردیبهشت ماه دریافت خواهند کرد.

سپس نوبت به پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا رسید که این وام برای ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سرپرست خانوار در روز پنجشنه چهارم اردیبهشت ماه واریز شد؛ دو گروه دیگر نیز باقی مانده‌اند که وام یک گروه در روز پنجشنبه هفته جاری واریز می‌شود و گروه سوم نیز وام خود را تا پایان ماه رمضان دریافت خواهند کرد.

یارانه معیشتی و نقدی نیز طیق روال ماه‌های قبل در روزهای دهم و بیستم اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

علاوه بر این پرداختی‌ها، بنیاد مستضعفان برای کمک به کارگران فصلی، دستفروشان خوزستانی و اصناف خرد آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، پنج میلیارد تومان را اختصاص داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مقرر شد این مبلغ برای حمایت از کارگران ساختمانی، مشاغل کوچک، دستفروشان و مشاغل خردی که طی این مدت دچار آسیب شده و عمدتا از اقشار نیازمند این استان هستند اختصاص یابد.

بنا به درخواست استاندار خوزستان، این مبلغ در اختیار کمیته امداد امام خمینی استان قرار گرفت تا میان این اقشار آسیب دیده توزیع شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ما که از یارانه ازسال92 جا مندیم چه کا کنیم با تشکر داود نجف زاده از رشت

  • ناشناس

    با سلام خدمت مسئولین محترم اینجانب ی خانواده پنج نفره هستم دستفروشم کنارخیابون ک اززمان شروع کرونابیکارم و هیچ کاری ندارم ن حقوقی ن بیمه ای ن کسی هست کمکم کنه توصورت زن وبچه هام شرمنده هستم مریضم ازناحیه پاهم معیوبم وچندسال جلوتریم سکته کردم پرونده‌ام هم تو سایت پزشکی مشخصه لطف کنیدببینیدواقعاتحت فشارهستیم پول خرج و مخارج ک شکم زن وبچهاموسیرکنم ندارم توروخداکمکم کنید واسه رضای خداوند چشمم بخدابعدب شمامسئولین عزیزهست ازشرمندگی خانوادم نجاتم مدیرکلی بدهکارم دیگه جایی نمونده ک بتونم برم قرض کنم واسه مایحتاج زندگیم درحدنون بخداتموم کنیدخداوندبهتون سلامتی بده وعاقبت بچه هاتون بخیرباشه پنجاه سالمه دارم نابود میشم از وضع بدحالی ک دارم خداهبچکسی روشرمنده زن و بچش نکنه آمین خدانگهدارتون.التماس دعا کمگ

  • Vahid 00753

    تموم این کمک‌هایی که دولت داره میگه و گذاشته تو بوق و کَرنا فقط در حد تبلیغاته فقط اون وام 1 ملیونی رو دادن اونم چون سودشو میگیرن ولی بقیه کمکها همش دُروغه از خودم که کارگر فصلیم شروع کنم که هیچی ندادن از هر کی هم سوال میکنم از دوست و آشنا گرفته تا فامیل و همکاران کارگرم هیچکدوم نگرفتن اگه راست میگید شما لطف کنید اسامی کسایی رو که این کمک‌ها رو گرفتن منتشر کنید یا خودشون اعلام کنن تا کی میخواین کاراتون رو با دروغ پیش ببرین