کد مطلب: ۲۹۵۴۶۰

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک کشاورزی

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد 361 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 150 هزار میلیارد ریال پرداخت شده که بخشی از آن در راستای طرح اشتغالزایی عشایری و روستایی بوده است.

روح‌الله خدارحمی امروز در نشست خبری به فعالیت‌های انجام شده طی 5 ماه گذشته در مجموعه بانک کشاورزی کشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با رشد 40 درصدی مواجه بودیم که این رقم که رشد 204 هزاری میلیارد ریالی در پی داشت که در سال 97 این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در بخشی دیگری از سخنانش به این نکته اشاره کرد که در 5 ماهه امسال 811 میلیارد ریال سپرده در قالب 46 میلیون حساب تجهیز کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال در این محل 13.1 درصد رشد داشته باشیم و این رشد در شرایط اتفاقی افتاد که هزینه‌های منابع تمام شده و نرخ سود سپرده‌هایمان را در مجموع 2 درصد کاهش داده‌ایم.

خدارحمی اضافه کرد: 50 درصد اهدافی که برای سال 97 پیش‌بینی کرده بودیم، محقق شده است.

به گفته وی از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه 361 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 150 هزار میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش نشان می‌دهد که بخشی از آن ناشی از اعتباراتی است که در قالب طرح اشتغال‌زایی عشایری و روستایی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی بیشترین سهم پرداخت تسهیلات را مربوط به صنایع و خدمات وابسته با 42 درصد از کل تسهیلات دانست.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.