کد مطلب: ۵۸۷۵۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرواز رفت و برگشت تهران_مشهد؛ ۳ میلیون تومان

پرواز رفت و برگشت تهران_مشهد؛ ۳ میلیون تومان

بر اساس قیمت بلیط هواپیما از شهر تهران به مشهد، یک سفر هوایی رفت و برگشت از تهران به مشهد و برعکس حدود سه میلیون تومان هزینه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به قیمت بلیط هواپیما از شهر تهران به سمت شهر مشهد و برعکس، یک سفر هوایی رفت و برگشت تهران به مشهد حدود سه میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

بالاترین نرخ بلیط هواپیما از تهران به سمت مشهد برای روز پنجشنبه دو میلیون تومان قیمت دارد که با فرض بلیط یک میلیون تومانی برای بازگشت از مشهد به سمت تهران بلیط رفت و برگشت حدود سه میلیون تومان هزینه خواهد داشت. اما اگر پرواز برگشت از مشهد هم حدود دو میلیون تومان قیمت داشته باشد، چهار میلیون تومان هزینه برای رفت و برگشت از تهران به سمت مشهد بودجه لازم است.

97

برخی دیگر از بلیط‌های هواپیما از تهران به سمت مشهد حدود یک میلیون تومان قیمت دارد. همچنین یکی از پروازهای تهران به سمت مشهد در روز شنبه ۲۴ مهر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

99

برخی از پروازهای تهران به سمت مشهد در روز جمعه ۲۳ مهر از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

بر اساس قیمت انواع پروازها از تهران به سمت مشهد، میانگین قیمت پرواز تهران-مشهد در چند روز آینده حدود ۹۵۰ هزار تومان به دست آمده است.

98

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مفته خیلی مفته باید 9 میلیون بشه + یه…

    • ناشناس

      ???

    • دینا

      دقیقا??

  • ناشناس

    واسه چی اینقدر گرون شده … بلیط قطار هم شده هفتصد هزار تومان ؟؟

  • ناشناس

    اگه یه بیچاره ای یه کارواجب داشت ومجبوربودباهواپیمابره تکلیفش چی میشه که فقط برای دوساعت رفت وبرگشت سه میلیون تومن هزینه کنه