کد مطلب: ۴۳۹۳۹۱

واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می‌شوند

واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می‌شوند

صادقی گفت: در مورد واحدهایی که سرپیچی می‌کنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مقاومت طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی، واحدهای صنفی که از قوانین سرپیچی کنند، تعطیل و پلمب می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز تجاری به عهده اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی است و در صورت سرپیچی واحدها از این ابلاغیه در مرحله اول تذکر داده می‌شود، اما در صورت مقاومت، واحد متخلف پلمب می‌شود.

یدالله صادقی تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری را الزامی خواند و اظهار کرد: اکثر واحدهای صنفی و مراکز تجاری که تاکنون پایش شدند، این موضوع را رعایت کردند.

وی در ادامه اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی را مسئول نظارت بر تعطیلی واحدهای غیرضروری عنوان کرد و گفت: در مورد واحدهایی که از مواد ابلاغیه اخیر سرپیچی می‌کنند هم در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مقاومت طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی، واحدهای صنفی که از قوانین سرپیچی کنند، تعطیل و پلمب می‌شوند.

در پی دستور رییس جمهور، رو شنبه تعطیلی مراکز تجاری به جز تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین تره‌بار و داروخانه‌ها تا ۱۵ فروردین در سطح استان به فرمانداران استان تهران ابلاغ شد، اما مشاهدات میدانی در برخی مناطق نشان می‌دهد که هنوز همه واحدهای غیرضروری تعطیل نشده‌اند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.