کد مطلب: ۶۷۶۲۹۵

پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل شد؟

پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل شد؟

پس از انتشار خبر تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اقدامات را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ماجرای خبر تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین چیست؟

به نقل از ایرنا ، بعد از آنکه دولت جراحی اقتصادی و عادلانه‌کردن نظام پرداخت یارانه در کشور را آغاز کرد، برخی اخبار در خصوص آزادسازی قیمت بنزین در فضای مجازی نیز مطرح شد؛ موضوعی که به سرعت توسط دولت تکذیب شد و رئیسی نیز اعلام کرد که بنزنی شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

با این حال از آن زمان تا کنون هرچند روز یکبار دوباره موضوع بنزین در شبکه‌های اجتماعی مطرح می شود. یک روز کمبود بنزین در صدر اخبار قرار می‌گیرد و روز دیگر افزایش قیمت تا ۱۸ هزار تومان در هر لیتر عنوان می‌شود. اخباری که هر بار با تکذیب همراه است و راه به جایی نمی‌برد.

این بار نیز خبری مبنی بر وضعیت نابسامان توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی در اکثر نقاط کشور در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس آن، جمعه شب دهم تیر ماه، برخی از پمپ بنزین‌های شهر تهران تعطیل بوده و از ارائه بنزین به مردم خودداری کرده‌اند.

بررسی‌های ایرنا البته نشان می‌دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، همچنین ایجاد بازار سیاه بنزین را طرح کردند. موضوعی که توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب شده است.

بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل نیستند و بازارسیاهی نیز در این زمینه وجود ندارد.

با این حال اگر هموطنان با مراجعه به پمپ بنزینی با مشکل دریافت سوخت مواجه شدند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا سخن بنده رااعلام نمیکنید.باپرداخت سیصدهزاریارانه برای پنج کالا قیمت پنجاه کالا زیادوتورمی شده چرااین دولت یارانه آردکه اقلام اصلی ملت است رابه ملت نمیدهدوپرداخت نکردعلتش دلیلش الان قیمت هرکیلوشیرینی ساده از شصت هزارشده نودهزارقیمت تمام بسکویت ها ویفرها از دانه ای چهارهزارشده ده هزارقیمت رشته پلویی وهرچه زیرمجموعه آرداست قیمتش سربه فلک کشیده قیمت دارووحشتناک زیادشده واین دولت یک ریال هم به این ملت بدبخت وفقیریارانه آرد ودارونداده ونمیدهد چرا لطفا یارانه رااز سیصدهزار به هفتصدهزارتومان برسانید وقیمت بنزین را 18 هزارکنید ونفری یک میلیون یارانه بنزین به ملت بدهید.به الله قسم به خرج نمیرسیم یارانه نقدی که داده ای کم است کم است

    • ناشناس

      دوست عزیز دولت قرار نیست به جای من وشما کار کنه که، یارانه فقط برای کالاهای اساسی هست، قرار نیست برای شیرینی و بیسکوئیت هم یارانه بدن که!

    • ناشناس

      منظور گفته شیرینی همه چیز گرون شده

  • ناشناس

    جهت اطلاع هموطنان گرامی ‌. بعلت گزارشگیری پایان هر دهه بمدت حدود نیم ساعت همه جایگاه‌ها تعطیله .

  • ناشناس

    بله بنزین بود تطیل نبود اما فقط ازاد میزاشتن بزنی سیستمشون قطع کرده بودن کارت سهمیه قبول نمیکرد مردم مجبور بودن ازاد بزنن

  • ناشناس

    شما یواشیواش میگید یهوصبح بنرین میزنیم پولمون اندازه ۲۰تاهست ۲۰زدیم میگن ۳۶۰هزار. یعنی چی؟ بله ۶۰تاتموم شده یک ۶۰تاهم زدی الان ۱۸هزاز جالا چطوربدم؟ ۶۰دارم ۳۰۰ازکجابیارم ماشین تولیدمقکنید صغرخریدم صحفه نداشت باز کزد گفت اینکه نداره. ضبطی که روشه دزد نبرده بود کمی زاپاس و باطری باندخودم بستم باز کردن ضبطش را نبردن چینی هست سراتو ۶۰۰خریدم مقداری قسطی کردم یارو ماشینش اتوبان اتش گرفت دست پاچه شد زد چپ کرد منفجرشد بجه ۲ساله سوخت لعنتیا

  • ناشناس

    کار اسراییل نباشه

  • ناشناس

    اولش تکذیب میشه بعد اجرا میشه ،چندین ساله که اینطوری عنل میکنید

  • ناشناس

    اینا میگن گرون نمیشه ، مام همینو میگیم، خوبیت نداره قیصر

  • ناشناس

    دیگه فقط خدا باید به داد مردم برسه

  • علیرضا ابرا هیمی

    لطفا از آقایان طرح افزایش بنزین خواهشمندم اول قبل اینکه بخواهیداینکار انجام دهید زیر ساخت ها تسریع کرده واقدام به اینکاربکنید اول برقی کردن تمامی خودروهای شخصی وعمومی وموتور سیکلت ها وگسترش خطوط ریلی اهم مترو وقطارهای برون‌ شهر ی وایجاد اتوبوسرانی درشهر روستاهای دور دست اینها باعث می شود که این طرح با کمترین هزینه اجرا شود

    • ناشناس

      بییار مشعوف شدم 😂

  • ناشناس

    زودتر گران کنیین بلکه کرایه ها رو بشه برد بالا پیاده سوار ۱۰ تومن