کد مطلب: ۴۳۵۲۸۰

پمپ پنتاکس (Pentax) ایتالیا، بهترین پمپ آب

پمپ پنتاکس (Pentax) ایتالیا، بهترین پمپ آب

پمپ آب خانگی پنتاکس را به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، می‌توان بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی و همچنین یکی از ارزان‌ترین پمپ‌های آب خانگی که دارای کیفیت بسیار بالایی است، نام‌گذاری کرد.

پمپ پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار ایتالیا بدون شک جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه تولید پمپ مطرح بوده و گردش مالی بسیار بالایی را در این زمینه ایجاد کرده است. از جمله ویژگی‌های بارز پمپ پنتاکس می‌توان به بالا بودن کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه‌های این مجموعه می‌باشد. هدف اصلی این مجموعه ایجاد ارزش و منافع برای قسمت‌های مختلف تولید و فرآیند توزیع منطقی از منابع موجود، همراه با برنامه‌ای دقیق، این شرکت را قادر ساخته است، تا هر بار به سرعت با وضعیت بازار سازگار شود.

12345tg

بی‌شک می‌توان پمپ آب خانگی پنتاکس را به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی و همچنین یکی از ارزان‌ترین پمپ‌های آب خانگی که دارای کیفیت بسیار بالایی است، نام‌گذاری کرد. در زیر انواع پمپ آب Pentax که دارای مصارف خانگی هستند را به شما معرفی نموده و به اختصار یکی از مدل‌های معروف آن را توضیح خواهیم داد، پیشنهاد می‌گردد جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی مناسب با نیاز شما، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

انواع پمپ آب پنتاکس

  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل های PM، CAM، CB، AP، CM، CAB، MD و INOX
  • پمپ کف کش پنتاکس پروپیلن مدل DP و پمپ کف کش بدنه استیل پنتاکس 5PES
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل های DX، DH، DV، DV4، DM، DM4، DC160-310، DC410-1000، DTR150-300، DTR400-1000 و DG
  • پمپ شناور پنتاکس مدل 4S
  • بوستر پمپ پنتاکس مدل های 2CM و 2CB
  • پمپ آب جتی پنتاکس مدل های CAM، INOX، CAB وAP
  • پمپ آب طبقاتی افقی پنتاکس مدل ULTRA-S و طبقاتی عمودی پنتاکس مدل ULTRA-VL
  • ست کنترل پنتاکس مدل HIDROMATIC H1 و HIDROTANK H1
  • منبع تحت فشار پنتاکس

معرفی پمپ آب خانگی پنتاکس بر اساس توان

  • پمپ نیم اسب پنتاکس (مناسب برای ساختمان یک طبقه با حداکثر متراژ 150)
  • پمپ یک اسب پنتاکس (مناسب برای سه تا چهار طبقه، بسته بو نوع جتی و یا بشقابی بودن آن)
  • پمپ یک و نیم اسب پنتاکس (مناسب برای ساختمان 5 طبقه تا ده واحد)
  • پمپ دو اسب پنتاکس (مناسب برای ساختمان 5 طبقه 14 تا 20 واحد)

در ادامه به معرفی یک از معروف‌ترین مدل‌های این برند می پردازیم، مشخصات فنی در مورد دیگر مدل‌های پمپ پنتاکس را می‌توانید در سایت هایپر صنعت فامکو مطالعه نمایید.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM

32456yt

پمپ پنتاکس PM ، یک پمپ محیطی جابجایی مثبت می‌باشد که برای مصارف آبرسانی خانگی و همچنین مصارفی صنعتی در ابعاد بسیار کوچک ساخته شده و دارای عملکرد و خروجی قابل قبولی می باشد. به استحضار مشتریان گرامی می‌رساند، هایپر صنعت فامکو، نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس ایتالیایی می‌باشد.

سری PM پنتاکس دارای سه مدل PM45 و PM80 و PM90 می باشد. دبی این سری تا 3 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 80 متر، دمای سیال از 0 تا 90 درجه سانتی‌گراد و توان آن از 0.37 تا کیلو وات 0.74، در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد. لازم به ذکر است مدل پنتاکس PM45، پمپ آب خانگی نیم اسب می‌باشد و مدل پنتاکس PM80 و PM90 هر دو، پمپ آب خانگی 1 اسب می‌باشند.

تشخیص پمپ پنتاکس اصل

به استحضار کلیه مشتریان گرامی می‌رساند که پمپ پنتاکس دارای تنوع بسیاری می‌باشد. پمپ پنتاکس از جمله بهترین پمپ‌ها بوده و با توجه به این موضوع، بسیاری از سودجویان در بازار اقدام به فروش پمپ پنتاکس تقلبی می‌نمایند و در واقع بر روی یک پمپ چینی کاملا مشابه پمپ پنتاکس، پلاک تقلبی پمپ پنتاکس نصب نموده و آن را به فروش می‌رسانند و لازم به ذکر است که تشخیص پمپ پنتاکس اصل نیز برای بسیاری از خبرگان این صنعت مشکل بوده، لذا دقت نمایید که صرفا این محصولات را از نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس خریداری نمایید. پمپ پنتاکس اصل شامل مدل و لیبل محصول، نام کشور سازنده، شماره سریال محصول و رسید پستی کارخانه است.

گروه صنعتی فامکو بزرگترین نمایندگی فروش پمپ پنتاکس با مناسب ترین قیمت و تامین کننده انواع الکتروپمپ‌های برند معتبر پنتاکس می‌باشد. همچنین شرکت فامکو با دارا بودن کادر متخصص آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه انتخاب محصولات می‌باشد. شرکت فامکو همواره کوشش کرده تا بتواند بهترین خدمات را به مخاطبان خود ارائه دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت پنتاکس چند