کد مطلب: ۱۴۲۲

پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران از فردا تا دوازدهم اردیبهشت ۹۳ در موزه فرش ایران برپا می‌شود. جعفر یعقوبی مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در

پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران از فردا تا دوازدهم اردیبهشت ۹۳ در موزه فرش ایران برپا می‌شود.

جعفر یعقوبی مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، تابلوفرش و بافته‌های عشایری ایران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در مساحت 2 هزار متر مربع در موزه فرش ایران برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت‌کنندگانی از مناطق مختلف کشور که دارای دستباف‌های ایرانی از جمله کرمان، قم، تبریز، تهران، همدان، اصفهان، شیراز، گرگان و مشهد مقدس هستند در قالب 30 غرفه در نمایشگاه فرش شرکت می‌کنند.

یعقوبی از ارائه آثار برتر ابریشم ایرانی و جهانی و نفیس‌ترین تابلو فرش‌ها در پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف ، تابلوفرش و بافته های عشایری ایران خبر داد و افزود: فرش دستباف، تابلو فرش، گلیم، گبه، پته و بافته‌های دستی ایرانی در این نمایشگاه عرضه می‌شود و تخفیف 5 تا 10 درصدی برای محصولات دستباف در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف بالا بردن سطح آگاهی، کاهش واسطه‌گری و ارائه مستقیم کالا توسط بافنده و مشاوره در زمینه قیمت، مکان مناسب و امن برای معرفی فرش دستباف ایرانی برگزار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.