خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۵۹۳۵

خبر جدید از پرداخت پول صندوق توسعه برای بورس

خبر جدید از پرداخت پول صندوق توسعه برای بورس

ماجرای پرداخت پول از منابع صندوق توسعه ملی برای حمایت از بازار سهام به کجا رسید؟ سخنگوی دولت در این مورد روز گذشته خبر مهمی را اعلام کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ماجرای پرداخت پول از منابع صندوق توسعه ملی برای حمایت از بازار سهام به کجا رسید؟ سخنگوی دولت در این مورد روز گذشته خبر مهمی را اعلام کرده است.

در این مورد علی ربیعی گفته است: پرداخت‌ها از منابع ریالی صندوق انجام می‌شود و در مرحله اول هزار میلیارد تومان تامین و پس از امضای قرارداد توسط صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد.

آن طور که خبرگزاری‌های مختلف گزارش داده‌اند، سخنگوی دولت درباره حمایت صندوق توسعه از بورس گفته است: اکنون این کار در فرآیند اجرا است. با توجه به پیچیدگی‌ها و ابهاماتی همچون نرخ و مدت سپرده‌گذاری و نحوه بازگشت منابع به صندوق توسعه ملی، به‌منظور رفع این ابهامات و نیز برخی ابهامات دستگاه‌های نظارتی، موضوع در هیات امنای صندوق در مورخ دوم مهر مطرح و ابهامات آن برطرف شد.

ربیعی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌ها این بود که اختصاص ارز موجب افزایش پایه پولی می‌شود، گفت: پرداخت‌ها از منابع ریالی صندوق انجام می‌شود و در مرحله اول هزار میلیارد تومان تامین و پس از امضای قرارداد توسط صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد و این پرداخت‌ها در چند مرحله به‌طور مداوم ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خاک بر سرمون که همه چیزمان بسته به انتخابات امریکاست?

  • ناشناس

    بادعوت مردم بدبخت به بورس بعد جندسال پول سهام عدالت از جیب مردم دادید کسری بودجه از بورس برداشتید یک درصداز صندوق ملی خیلی ناچیز

  • ناشناس

    ۲۰ سال کارگری نخوردن نپوشیدن ۱۰۰ملیون پس انداز پودر شد

  • امیرعلی

    یک ملیارد دلار چیزی حدود ۲۸هزار ملیارد هست اما نکته مهم اینکه با تزریق ۱۰۰۰ملیارد در روز بازاربه ثبات نمیرسه من اگه باشم طی ۹مرحله وهربار باتزریق ۳هزارملیارد بورس رو از کما نجات میدم باتزریق روزی ۹۰۰ملیارد یا هزار ملیارد فقط پول رو هدر دادیم

  • مریم

    دولت اول سرمایه گذاران بورس را نابود کرد حالا نوبت به سرمایه گذاران سکه دلار ماشین میباشد در واقع در عرض سه ماه دولت تمام سرمایه مردم بدبخت را نابود کرد قوه قضائیه چرا سکوت کرده مردم ایران نابود شدن مردم ایران فریب خوردن

  • ناشناس

    شنبه آخرین فرصت برای خروج از بورس هست حتی به ضرر.چون تو این چند ماه فقط دروغ پشت دروغ
    از طرفی فقط سوختن سرمایه های مردم.
    بورس خیلی خوب بود ولی الان هرگز نابود شد. بهترین امن ترین بازار دلار طلا سکه سکه

  • مال باخته دولت

    ایشالا حرفش درست باشه لا اقل پول خودمونو بدن بریم دنبال کارمون .این بورس نیست کلاه برداریه.اگه تو بانک بود لااقل اصل پول سرجاش بود.بابا خسته شدیم از این همه دزدی تو روز روشن.

  • ناشناس

    بنده ههیچ وکیل یا نماینده ندارم.پرداخت کنیدد باید جبران غرامد کوید

  • ناشناس

    هموطن شرایط متعلق به بنده است. مدیون همه باشم اگر ذطذلی گرفته باشم

  • حمید طاهری فرد

    سهام حمید طاهری فرد چه شد؟