کد مطلب: ۵۴۴۵۰۰

پیش‌بینی بورس امروز ۴ خرداد

پیش‌بینی بورس امروز ۴ خرداد

انتخابات در شرایط فعلی عامل مهمی است که بازار را در ابهام فرو برده است اما این نکته مهم است که حتی با مشخص شدن نتیجه انتخابات هم ما شاهد یک رشد هیجانی در بازار نخواهیم بود و تا متعادل شدن کامل بازار و دیدن روند صعودی فاصله زمانی سه ساله‌ای را داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصطفی محبی مجد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: با وجود روند منفی بازار در این هفته به نظر می‌رسد در هفته آینده بازار روند متعادل‌تری را داشته باشد و صف‌های فروش کم‌تر شود. اما باید توجه داشته باشیم که تا زمان مشخص نشدن نتیجه انتخابات وضعیت بازار تغییری نمی‌کند و شاهد رشد شارپی نخواهیم بود.

وی در توصیه به سهامداران گفت: بهتر است در وضعیت فعلی بازار سهامداران رفتار هیجانی نباید داشته باشند و این مسئله را بدانند که که فروش دارایی‌ها و سهم‌هایشان در قیمت‌های فعلی کار اشتباهی است زیرا قیمت‌ها نوسانی است و تا مدتی دیگر این وضعیت تا حدودی متعادل می‌شود.

همچنین پیش‌بینی بورس امروز را می‌توانید در جدول دنیای اقتصاد بخوانید.

222222 14

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبالی کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمی دونم والا؟ چی بگم
    نفروشیم از شهریور پارسال می گوید سهماتون ارزشمند
    از 20 درصد ضرر رسیدم به 70 در صدد
    اینم از وضع تقسیم سود اینم از بازگشایی وبملت با این همه اخبار خوبش با منفی 20 باز شده واقعا درسته کار ناظر //////////

  • ناشناس

    تجارت نیوز؛
    کارشناش محترمتان، خانم مریم رستمی گفته اند که در حال حاضر نسبت ورود پول به خروج آن یک به پنج است، در این صورت اگر شاخص با ورود پول حقیقی بخواهد ۵ هزار واحد رشد کند، خروج پول حقیقی آن را ۲۵ هزار واحد منفی می کند و در نتیجه شاخص کل ۲۰ هزار واحد منفی خواهد شد.
    برادران، صف های فروش شما، شاخص را با ریزش مواجهه کرده، لطفا از صف فروش خارج شوید و دید خود را طولانی مدت کنید تا شاخص به ثبات برسد.
    کارشناسان درست می گویند سهام داری دید بلند مدت حداقل یک ساله و برای سود خوب سه سال به بالا می خواهد.

  • باران

    انشالله امروز سبز است.