کد مطلب: ۶۸۳۳۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز/ ۴ سیگنال جدید برای سهامداران

پیش‌بینی بورس امروز/ ۴ سیگنال جدید برای سهامداران

شاخص کل بورس دیروز رشد ناچیزی را تجربه کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس در این روز روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دیروز رشد ۰٫۱۱ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذار مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه توثیق، کاملاً غیرحضوری و به سادگی یک خرید اینترنتی برای سهامداران و در قالب ارائه خدمات نوین برای جامعه سهامداری کشور پیاده سازی شده است. ( سنا )

بر همین می‌توان انتظار داشت که اعتماد سهامداران نسبت به بورس و سرمایه‌گذاری در آن افزایش یابد.

بورس صعودی می‌شود؟

از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۲۲.۷۴۵ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی توسط دولت فروخته شد. از این میان حدود ۳۲ درصد از طریق بازار پول و ۶۸ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.( برنا )

هر چقدر سهم بورس از فروش اوراق کاهش یابد، می‌توان به رشد آن امیدوار بود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: زمان حصول توافق برای ایران نامحدود نخواهد بود و حداکثر یک یا دوماه برای آن فرصت باقیست. ما نمی‌خواهیم زمان خاصی تعیین کنیم و همچنین در نظر نداریم توافق جدیدی به ایران پیشنهاد دهیم.( فارس )

توافق در مذاکرات هسته‌ای می‌تواند، بورس را در بلند صعودی کند. البته در کوتاه به علت کاهش قیمت دلار معاملات روند نسبتا اصلاحی را تجربه می‌کند.

نرخ تورم ماهانه تیر به ۴.۶ درصد رسیده که در مقایسه با ماه قبل، ۷.۶ واحد درصد کاهش داشته است.( مرکز آمار )

برخی از تحلیلگران و کارشناساسان اقتصادی عقیده دارند که کاهش تورم در بلند مدت می‌تواند بورس را نزولی کند.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سرمایه را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پویا

    خیلی مثبته امروز. پیش بینی هاتون هرروز دقیق تر از دیروزه

  • ناشناس

    چرا گروه اقتصادی کاربلدی که در تبلیغات وعده حل یک هفته ای مشکلات بورس را می دادند و افراد را می شوراندند که جلو ساختمان شیشه ای تجمع کنند و شعار سر دهند حالا دم نمی زنند

  • ناشناس

    تا وقتی دولت دست تو بورس میبره این بازار همش تو ضرره

  • ناشناس

    همش ضرره و بیفایده

  • مجمع تحلیلگران

    بسم الله. و اما ادامه داستان. برادرو خواهر من یه دقیقه بشین و فکر کن.اگه پول وارد یه سهم بشه حقوقی چطور میتونه سود کنه با افزایش قیمت سهم یا ریزش؟زمانی حقوقی افزایش دادن قیمت سهم براش سود داره که ورودی پول به سهم هر روز استمرار داشته باشه تا بتونه تو قیمت بالاتر بفروشه مثل تابستون ۹۹. وقتی ورود پول استمرار نداره سود برا حقوقی تو ریزش سهمه. اصلا قیمت مهم نیست که مهم اینه که تو ریزش خروج پول رخ میده و حقوقی سود و مسلما این سود قرار نیست از اسمون بیاد. بلید یکی ضرر کنه تا اونیکی سود کنه. هیچ پولی وارد بورس نکنین. سهم فقط زمانی رشد میکنه که اکثر سهام دست خود حقوقی باشه. با ورود هر پولی تو هر قیمت حقوقی میره دنبال نوسان گیری و ریزش سهم. بورس یه تجربه شد برا اکثر مردم تا بشناسن اونایی که بهشون حکومت میکنن. و هر چه اگاهی و شناخت بیشتر باشه. انتخاب و تصمیم درستتر گرفته میشه. از این جماعت هیچ سودی به ملت نرسیده و نخواهدم رسید. چون افرادین عقده ای . هم عقده قدرت دارن و هم ثروت. از انسان عقده ای بترسین که شرش دامن گیر همه میشه. یا علی. موفق در پناه حق. در ضمن برجام و ترجام و سود بانکی و دعوای ملا با خرش هیچکدوم تاثیری رو بورس نداره .فقط ورود و خروج پوله که هدف حقوقی رو تعیین میکنه.

  • ناشناس

    دمت گرم عین حقیقته 👍👍👍👍👍

  • ناشناس

    دولت انقلابی باید دستش از جیب مردم کوتاه کن سید محرومان وعده انتخاباتی کجا رفت

  • ناشناس

    بورس هر چی پول بیاری هر چقدر میانگین کم کنی باز بیشتر میری تو ضرر پس اگر قصد داری آتیش به پول سرمایه آت بزنی به کوره پول سوزی خوش آمدی همه وعده ها فقط واسه نوسان گرفتن همش کشک 😂😂بشین تماشا کن

  • محسن

    نه رئیس جمهور و نه وزبر اقتصاد هیچ کدوم به فکر مردمی که در بورس ضرر کرده اند نیستند این آقایون فقط وعده ی بیخودی دادند و رأی جمع کردن
    این از بورس اون هم از افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان با تورم 57 درصدی من که حلالشون نمی کنم

  • س د

    فعلا تو بورس نه خرید کنید نه فروش تا شرایط ایدآل برسیم ممکن کمی زمان بر باشه.