کد مطلب: ۶۲۹۸۹۵

پیش‌بینی بورس امروز ۲ اسفند ماه

اخباری که برای سهامداران مهم است / سهام کدام صنایع بورسی را بخریم؟

اخباری که برای سهامداران مهم است / سهام کدام صنایع بورسی را بخریم؟

بورس در اولین روز اسفند ماه کاهش هفت هزار و ۷۸۵ واحدی داشت و در نهایت روی سطح یک میلیون و ۲۷۴ هزار واحد ایستاد. به واسطه اخبار برجام دو گروه می‌توانند در روزهای افت بازار سبزپوش باشند. کدام صنایع به اخبار برجام واکنش نشان دادند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس همچنان در جاده سراریزی حرکت می‌کند و روز گذشته شاخص افت بیش از هفت هزار واحدی را تجربه کرد و در کانال ۱٫۲ میلیونی ماند.

اخبار متعددی روی حرکت شاخص بورس اثر می‌گذارد که در وضعیت امروز کشور مهم‌ترین خبرها مذاکرات وین و قیمت دلار است.

وزیر امور خارجه ایران، با اذعان به نزدیک شدن ایران و طرف‌های غربی به توافق، نهایی شدن آن را منوط به انعطاف‌پذیری بیشتر آمریکا و اروپا دانست.

حسین امیرعبداللهیان اضافه می‌کند: ما فکر می‌کنیم اگر طرف غربی امروز واقع‌بینانه‌ با آنچه در میز مذاکرات وین می‌گذرد برخورد کند، ما می‌توانیم در کمتر از چند ساعت به توافق نهایی برسیم.

مذاکرات وین تاثیر نوسانی خود را بر قیمت دلار گذاشته است. بر همین اساس قیمت دلار دیروز یک اسفند ماه در کانال ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان رفت و آمد کرد. در ساعات پایانی روز گذشته نرخ این ارز به ۲۵ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. در نهایت قیمت دلار امروز در کانال‌ها ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان ثبت شد.

بورس رشد می‌کند؟

طی روزهای اخیر گروه‌های بانکی و خودرویی با استقبال سهامداران روبه‌رو شدند و صف خرید بودند. کارشناسان می‌گویند که صنایع ریالی با تو جه به ارزندگی‌شان در زمان مذاکرات می‌توانند سودده باشند.

همچنین نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه درباره سهام پیشروی بازار می‌گوید: با توجه به اخبار برجامی که در روزهای گذشته منتشر شد، توجه بازار بیشتر به سمت سهام ریالی است. با این وجود چنانچه به ریز توافقاتی که اعلام شده دقت کنیم احتمالا وضعیت برای گروه بانکی بهتر از خودرو خواهد بود.

اغلب کارشناسان بورس پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان اسفندماه شاخص بین کانال ۱٫۳ میلیونی و ۱٫۲ نوسان کند.

آخرین پیش‌بینی بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.خوبین..توخدا برای این همه گرانی کاری کنین ..دیگه ..چه خبره ..نمیشه هیچی خرید

  • مجمع تحلیلگران

    بسم الله. و اما امروز . امروز اگه بازار رو تا اخر وقت مثبت نگه داشتن هدف یه چیزه. باز شدن شسسسسسسستا. شستا که باز شد روز بعد باز شدن تو اولین فرصت هر سهمی داشتین بفروشین و در بیاین فعلا. چون یه روز بعد بازگشایی شستا دوباره بازار ریزشی میشه. فی امان الله

    • ناشناس

      آقای نوسانگیر نا محترم تو امثال تو از این دولت بدترین … به تو چه ربطی داره ….

  • ناشناس

    این آقا متوجه نیست که مذاکره دو طرف داردهر دوطرف بایدبه منافع ملی فکرکنند وزیاده خواه نباشند.انعطاف نمی تواندیکطرفه باشد

    • ناشناس

      یک سوال مگه منفعت اونا در چیه در اینکه ایران به هستهای نپیوندد پس اونها التماس باید بکنند نه اینکه منفعتی روی کارشان باشد منفعتش روی اینه که تهدید ایران کمتر باشه براشون

  • ناشناس

    بورس

  • ناشناس

    با ریزش ارزهای دیجیتال بخش زیادی از نقدینگی وارد بورس خواهد شد . اگر حقوقی ها هم حمایت کنند بازار بورس بر خواهد گشت . مردم ایران در هنگام گران شدن خرید میکنند !

  • سعید

    آدم باید نادون باشه از ی جا دوبار نیش بخوره مگه داریم چنین چیزی که خودرو چند برابر بشه سهامش افت کنه چرا واقعا این و معنیش کنید لطفا