کد مطلب: ۶۲۹۴۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی یک شرکت بورسی

افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی یک شرکت بورسی

کدال امروز میزبان افزایش سرمایه سه شرکت بورسی بود. بر همین اساس افزایش ۲۳۳، ۷۹ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام شد. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در میانه معاملات روز بازار سرمایه در هفته اول اسفند ماه، سه نماد بورسی اطلاعیه‌هایی را در مورد افزایش سرمایه در سایت کدال منتشر کردند.

میدکو

شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با نماد میدکو خبر از پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی داد.

بر اساس گزارش میدکو در سایت کدال، قرار است سرمایه شرکت از مبلغ شش هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سررسید شده سهامداران و آورده نقدی برسد. علت این موضوع نیز اصلاح ساختار مالی است.

وسپهر

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با نماد وسپهر قرار است افزایش ۱۵۰ درصدی از محل مطالبات سررسید شده سهامداران و آورده نقدی بدهد.

گزارش این شرکت در سایت کدال نشان می‌دهد که سرمایه وسپهر از مبلغ سه هزار میلیارد تومان به مبلغ ۷٫۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد. علت این افزایش سرمایه جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌‌‌های صورت گرفته و اصلاح ساختار مالی است.

ومعلم

شرکت بیمه معلم با نماد ومعلم در اطلاعیه‌ای جدید در سایت کدال اعلام کرد که هیات مدیره تصمیم افزایش سرمایه ۷۹ درصدی دارند.

ومعلم قصد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۱۹٫۴ میلیارد تومان به ۷۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سررسید شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته دارد.

این افزایش به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه‌گذاری که شش بهمن ماه به تصویب هیات مدیره رسید، به‌ منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

آخرین اخبار مربوط به افزایش سرمایه‌ها در صفحه نمادهای بورسی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عرضه اولیه بدین

    • ناشناس

      امثال وجود انسانهایی مثل تو هستش که سرمایه مردم تو بورس به فنا رفته…..

  • جوجه اردک زشت

    سرمایه ما بر باد رفت ای کاش وامی که گرفته بودم را توی بورس نگذاشته بودم

  • ولی لو

    کلا دروغ است. تبلیغات صد درصد صفر