کد مطلب: ۶۵۶۲۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز ۲۸ اردیبهشت/ امروز کدام شرکت عرضه اولیه می‌شود؟

پیش‌بینی بورس امروز ۲۸ اردیبهشت/ امروز کدام شرکت عرضه اولیه می‌شود؟

شاخص کل بورس دیروز رشد ۱٫۴ درصدی را تجربه کرد و به کانال ۱٫۶ میلیونی رسید. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس امروز روند نسبتا مثبتی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس روز گذشته سه‌شنبه با رشد بیش از ۲۲ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۶۰۶ هزار واحدی رسید و طلسم دو ساله خود را شکست. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای امروز روند نسبتا مثبتی را تجربه می‌کند.

قرار است امروز سهام شرکت سیمان آبیک با نماد سابیک در بورس عرضه اولیه شود.

اگر از این عرضه اولیه استقبال شود، نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه می‌شود.

کارای تک کابین و دو کابین فردا به تالار صنعتی بورس می‌آید و به گفته احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالا یک هزار دستگاه از این محصول‌ها روی تابلو معاملات می‌رود.( کالاخبر )

کارشناسان عقیده دارند که عرضه خودرو در بورس کالا رانت موجود در حوزه را کاهش می‌دهد.

مهدی غضنفری، رییس صندوق توسعه ملی گفت: صندوق توسعه ملی به زودی همانند صندوق‌های ثروت ملی دنیا و در چارچوب سیاست‌های دولت و حاکمیت، عملیات سبدگردانی را در بورس آغاز می‌کند.( اقتصادآنلاین )

با شروع سبدگردانی صندوق توسعه ملی، اعتماد سهامداران به بازار سرمایه و میزان گردش نقدینگی افزایش پیدا می‌کند.

مذاکرات به نفع بورس

عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حریف حسن نیت و جدیت داشته باشد، هیات ایرانی به وین برمی‌گردد. روی هم رفته از مجموع ثبت مذاکرات طرفین این برداشت می شود که در بیشتر موارد به توافق رسیده‌ایم. اما حتی اگر توافق ایجاب کند که از خط قرمز عبور کنیم، ما از از توافق صرف نظر می‌کنیم؛ اما از خطوط قرمز عبور نمی‌کنیم.( آخرین خبر )

اگر توافق صورت بگیرد بازار سهام در کوتاه مدت صعودی می‌شود، از سوی دیگر از توافق حاصل نشود بورس در کوتاه مدت روند اصلاحی با شدت کم را تجربه می‌کند.

بنابر اعلام حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی. دولت براساس قانون مکلف است تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و افراد واجد شرایط، سهام عدالت اختصاص دهد. این سهام عدالت نیز تا پایان امسال واگذار می‌شود.( صداوسیما )

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گردش نقدینگی در اقتصاد و اعتماد سهامداران نسبت به بازار سرمایه را افزایش می‌دهد.

دولت در حال مذاکره با چند کنسرسیوم از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی و فولادی به منظور فروش ۵ و ۱۷ درصد سهام در سایپا و ایران خودرو است.( بورس‌پرس )

با عرضه سهام این دو شرکت بزرگ گردش نقدینگی در بورس افزایش می‌یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاهری سرمور

    بادرود.مسئولین عالم راس کارببینیدشرکتی،دارودکانی،یادکه ای ازدوستان وآشنایان نداریددراین آشفته بازاربندازیدله ملت وعرضه اولیه نامش رابگذارید.یکمی بورس داشت ملت رابه پول دوسال پیششان می رساند،آخرملت چرابایدبه این پول برسند،بایدارزش این پول به صفزبرسد.حالاهم که بازارانداختن به گردن دولت قبل داغ است بچسبانید.آخرچه خبراست این همه شرکت راتاکمی بازارجان می گیردبه ملت می اندازیداگرارزشمندهستندکه درموقع ریزشی هم اینهاارزش خودرادارندولی هدف این است که درگرم شدن بازاردیگرقیمت گذاری فله ای کارنشناسان شمازیرسوال نمی روند.وباقیمت بالابه ملت می اندازندواگرآمدپایین هم توجیح داریدکه بازارریزش کرده درصورتی که تمام بازاردلال بازی وسفته بازی است والاچگونه است شرکتی که هیچ مشکلی نداردوسودخوب هم داردباروندبازاریاهمه باهم ریزش می کنندیاباهم صعود،ترابه اعتقاداتی که نداریدبگذاریدبازارروندعلمی وتحلیلی ومنطقی واقتصادی پیش برودتاماحداقل به پول دوسال پیش خودبرسیم،شماتاکی سیرایی پیدامی کنیدودست ازجیب ملت برمی دارید.حتی گرانی راخودتان توجیح می کنیدوبرای ملت سودمندپس چگونه سهام بایدمفت باشند.چه بگویم…….همینهارامی گذارم چون نه گوش شنواونه توجهی به گفته های ملت کسی داردراه مشخص شده وماملت فقط بایدراه رامستقیم وطبق فرموده برویم وحتی سرراهم بلندنکنیم.

  • ناشناس

    یک عده منتظرند بورس باز بشه فقط بفروشن. ای وای بر ملتی که به خودشون رحم نمیکنن