خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۷۴۳۵

پیش‌بینی بازار سهام روز اول تیر ماه

بورس فردا، یکشنبه چه می‌شود؟

بورس فردا، یکشنبه چه می‌شود؟

یک کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: به احتمال قوی، بازار فردا در ابتدای معاملات با عرضه در سهام شاخص‌ساز همراه باشد اما با توجه به عبور نرخ دلار آزاد از ۱۹ هزار تومان و جهش نرخ نیمایی به بالای ۱۶ هزار تومان، انتظار می‌رود روند رو به رشد بازار همچنان ادامه‌دار باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل در آخرین روز از معاملات بهار موفق شد حدود ۴۱ هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شود. شاخص در حالی امروز بازدهی ۳٫۳۳ درصدی را به ثبت رساند که روز گذشته خبر تصویب قطعنامه ضدایرانی آژانس اتمی منتشر شد که به باور برخی از کارشناسان نمی‌توانست تاثیر چندان جدی بر بازار سرمایه بگذارد.

محمدباقر خادمی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص روند بازار فردا (یکشنبه) به تجارت‌نیوز گفت: در معاملات روز جاری همچنان شاهد غلبه تقاضا بر عرضه‌ها بودیم اما در ساعات پایانی بازار، عرضه‌هایی در بازار مشاهده شد که به نظر می‌رسد ناشی از رسیدن شاخص به محدوده مقاومتی ۱۲۷۰ هزار واحدی است.

وی افزود: لذا بازار فردا به احتمال قوی با عرضه در سهام شاخص‌ساز در ابتدای معاملات همراه باشد اما با توجه به عبور نرخ دلار آزاد از ۱۹ هزار تومان و افزایش نرخ دلار نیمایی به بالای ۱۶ هزار تومان، انتظار می‌رود روند رو به رشد بازار همچنان ادامه‌دار باشد و پیش‌بینی می‌شود بازار فردا نیز با گذشتن از ساعت اولیه به تدریج روند مثبت خود را از سرگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عنایت داشته باشید طبق تحلیل تکنیکال ایچیکومو در موج پنج صعودی هستیم
    تارگت فردا 1320000
    روند فردا صعودی خواهد بود
    موفق باشید

    • امیر

      این تحلیل ها بدرد نخوره،،عرضه وتقاضا بازار رو هدایت می کنه،سیمانی ها،به پایان راه رسیدن، بعدش هم پتروشیمی ها،با اصلاح روبرو خواهند بود،اصلاح سیمان،با سبزوا،سکارون،بعدش،ستران،و…..ادامه خواهد داشت،،

  • ناشناس

    با توجه به خبرهای خوب شرکت ها کلا این هفته و تا پایان تیر بکوب صعودی هست فرایند
    تا 2 میلیون مستقیم میره

  • ناشناس

    فردا هیچی اتفاق نمیفته وقتی سهام عدالت ۶۰۰ هزارنفر تو صف فروش نمی تونن نقد کنن وتوسط بانکها عامل فروش واحتمال ۴ میلیون تو صف فروش چه جوری پاسخ می دادن

  • ناشناس

    توروخدا پول فروش سهام عدالت از طریق بانک انصار رو واریز کنید گرفتاریم

    • ناشناس

      ?

  • دكتركمال

    بدون شک روند صعودى بازار سهام تاسقف ٢میلیون طبیعى است وبعدازآن خواب سرمایه ده روزه خواهیم داشت ومجددا تا سقف ٢/۵ میلیون صعود خواهیم داشت .
    سهامدارى کنید ولذت ببرید

  • ناشناس

    بازار بورس تا ۱۵ روزه اینده فقط روند مثبت داره

  • امیر

    فردا و پس فردا بازار منفی است،برای سیمانی ها وبعد بانکی ها،

  • ناشناس

    سلام بانگ ملی چرا پول سهام ما را نمیدهد ۱۴روزاست.هیچ مبلغی واریز نشده ما ۸نفریم