کد مطلب: ۵۷۴۹۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس شنبه ۶ شهریور / شاخص مثبت می‌ماند؟

پیش‌بینی بورس شنبه ۶ شهریور / شاخص مثبت می‌ماند؟

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با رشدی ۳٫۳ درصدی در سطح یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی قرار گرفت. اما روند هفته آینده با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بازار به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با رشدی ۳٫۳ درصدی در سطح یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن دو برابر شاخص کل رشد کرد. اما روند هفته آینده با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بازار به چه صورت است؟

ارزش معاملات بورس هفته گذشته تا مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید و نمادهای شاخص‌ساز بازار روند صعودی داشتند. همچنین بیشتر گروه‌های کوچک بازار روند متعادلی را ثبت کردند.

در هفته پیش‌ رو، کارشناسان بازار سهام پیش‌بینی کردند روند کلی بازار متعادل و مثبت باشد. علی عصاری، ایمان رئیسی، سلمان نصیرزاده و نیما میرزایی از جمله کارشناسانی هستند که بازار را مثبت پیش‌بینی کرده‌اند.

بیشتر کارشناسان هم بر این نظر هستند که هفته آینده تک سهم‌ها و نمادهای صنایع کوچک، پیشتاز بازارند. مهشید داداش‌زاده روند بازار هفته آینده را اما منفی پیش‌بینی کرده و نمادهای شاخص‌ساز را هم به عنوان گروه‌های پیش‌رو معرفی کرد.

برای پیش‌بینی بازار فردا شنبه شش شهریور، نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام می‌گوید: روند بازار صعودی است و گروه‌های دارویی، زراعت و غذایی پیشتاز بازار فردا هستند. همچنین به نظر می‌رسد شاخص در محدوده‌های فعلی در نوسان باشد.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.‌‌‌‌

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • 2lux

    عین میخ وایسید و تکون نخورید و نفروشید تا بفهمن ملت ایران چقدر میخن .

  • محمد

    پالایش عالیه خیلی خوب داره رشد میکنه

  • غلامرضا

    فقط پالایش یکم میره بالا بالاها من مطمئنم برای همین صبر کردم و صبر میکنم

    • ناشناس

      اگر تحریم‌های نفتی برداشته بشه درسته

    • مرتضی مناف زاده

      اگه یکسال پیش بجای هفت تا کد بورسیت ۳۵ میلیون پالایش بیت کوین اتریوم میخریدی الان چهارصد میلیون ارزش پولت بود . بورس رو ولش بورس سوخته فقط ارزهای دیجیتال . یکساله نگهش داشتی برای چی . شش ماه پیش خارج شدم زدم بیت کوین الان ضررهام هم جبران شدن تو سودم هستم

  • ناشناس

    فقط گروه غذایی شنبه مثبته تا دو هفته پیشتازه بازاره همه میگن

  • جابرچهرقانی

    باسلام.جواب سوال کاملاروشن است اینجانب اخباراقتصادی رالحظه به لحظه رصدمیکنم بازار سرمایه درکشورمابستگی به حال واحوال دولتمردانمان دار هروقت حال مسئولان ماخوب باشدبازاربورس هم خوب است به نظر بنده وباتوجه به سیاست کشوراین هفته بازار به مراتب مثبت است

  • ناشناس

    غگلستا بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش
    اصلاح زیادی از نظر زمانی و قیمتی داشته
    افزایش قیمت شیر و لبنیات
    گزارش فوق العاده و عالی و سود سازی عالی داشته
    یکی از جا ماندگان بازاره
    شنبه فقط اول صبح اجازه ورود میده
    بیشتر کانالهای بورسی پیشنهاد برای خرید دادن

  • ناشناس

    دارا یکم و پالایش تا نزدیک ناو بالا میروند. چون همه صندوق ها بالاتر از ناو خرید و فروش می شوند. دارا مستعد رشد ۴۰ درصدی و پالایش ۲۰ درصد در کوتاه مدت

  • ناشناس

    سهامداران عدالت هم افراد عجیبی هستند لااقل از لحاظ سهامداری
    از یکطرف میگن چیه این سهام آش دهن سوزی نیست از طرفی اگر نفروشند از گشنگی تلف میشند!
    بعضی میگند میخوایم بفروشیم و مفت بفروشیم چون مال خودمونه از طرفی میگن حقمونه و بیشتر از این مقدار حقمونه پس اگر سهام عدالت حقتونه مفت نفروشید چون دیگه اینرو فروختی هر ساله از سهام جدید خبری نیست سهام را مثل گندم بهار نمیکارند تابستون درو کنند بدند به شما البته گندم هم مفت بدست نمیاد که مفت بدند اگر هم به شخصی دادند قدرش رو میدونه

  • اماتور

    بااین روندصعودی دلار وطلا بورس همچنان مثبت خواهد بود واین کارشناسها قشنگ معلومه تبلیغ سهمهای خودشون رو میکنند

  • ناشناس

    شما که می گفتی اصلاح در راه آخ….. چرا استرس ونا امیدی به سهامدا را میدی مردم دیگه انشاالله با چشم باز مطالعه وآموزش خرید وفروش در بازار سهام را تجربه وسود ببرند.