خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۱۳۳۷

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بورسی مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا اول شهریور ۹۹ / بورس فردا چه می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا اول شهریور 99 / بورس فردا چه می‌شود؟

بازار سهام پس از پشت سر گذاشتن اصلاح قیمت‌ها و سیر نزولی چشم‌گیر در روزهای گذشته، طی هفته آینده چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟ پیش‌بینی‌ها حاکی از تصمیمات امیدوارکننده برای بازار سهام هفته بعد است.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در هفته اخیر قیمت سهام‌ اصلاح خوبی را پشت سر گذاشت،‌ در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار به نوعی از فضای پرریسک خود به لحاظ قیمتی فاصله گرفته و سهم‌ها به منطقه جذابی از لحاظ قیمتی رسیده‌اند، همچنین در کنار این موضوع تحولاتی نیز در بازار جهانی شکل گرفته که احتمالا در آینده نه‌چندان دور بر بازار سرمایه تاثیرگذار خواهند بود.

وی افزود: میان بخشی از حقوقی‌ها و صندوق‌ها مبنی بر توقف عرضه سهام ناهماهنگی وجود داشت که احتمالا در بازار فردا کم‌رنگ‌تر خواهد شد و شرایط از شنبه به سمت تعادل پیش خواهد رفت، به نظر می‌رسد بازار فردا تقابلی میان عرضه‌کنندگان و متقاضیان خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: تحولات از گروه‌های بنیادین مانند پالایشی‌ها و خودروسازی شکل می‌گیرد، روز شنبه موج حمایتی برای سهامی خواهد بود که بتوانند کلیت بازار سهام را به سمت مثبت سوق دهند. در نتیجه شنبه و هفته آینده بسیار متفاوت‌تر از هفته گذشته است و باید انتظار حمایت از برخی سهام‌ که حمایت از آنها بر کلیت بازار و شاخص کل بازار تاثیرگذار است را داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیماتی مبنی بر افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌ها به حالت قبل، افزایش اعتبار کارگزاری‌ها به همان ۲۰ درصد گذشته و برگشت ساعات معاملات بازار سهام مثل سابق می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه بگذارد و این امیدواری را برای بازگشت به سیر صعودی به مرور زمان بیشتر کند.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابوالفضل امانی

    سلام دوستان صبور باشید
    بورس اینجوری نیست یه مبلغی بیاری و یکماهه به شما کلی سود بده
    این دوستانی هم که میان بازار رو خراب میکنن بخاطر منفعت خودشونه که یک مشت دلال هستن، مردم میریزن میفروشن با قیمت پایین و ضرر
    دلال ها و سودجویان هم میریزن و میخرن با قیمت مفت
    نکنید صبور باشید دوستان

  • امیر

    من 20 تومن پس انداز داشتم که تااینجا روی ضرر 40درصدم و همیشه سهم ها هم صف فروشه . بیایین بقیه شون هم ببرید شاید کسری بوجه حل بشه و برخی از حقوقی ها سود کنن . (یه مشت دروغگو) 0 واقعا اینچنین تبلیغ میکنن برای خرید سهام و حالا کلا حمایت از سهم را فراموش کردن .(یه مشت … )

  • ناشناس

    اره دیدیم چجور تحلیل خوب کردی متخصص

  • یگانه

    امروز ۱ شهریور بانک ملی برا کسی واریزی داشته؟

  • حسن

    با توجه به کاهش بسیار خوب قیمت نفت خامی که پالایشگاهها از وزارت نفت خریداری میکنند ، وهمچنین عرضه دارا دوم از روز چهار شنبه ، انتظار میرود قیمت سهام پالایشگاهها به ویژه پالایشگاههای اصفهان و تهران از فردا و حداقل بمدت دو هفته بطور مستمر افزایش فوق العاده ای داشته باشند.

  • ناشناس

    به زودی بازار اوج میگیره فقط کافیه کسی سهام خودشو نفروشه هرچی شما بفروشید حقوقی ها و سرمایه دارها دارن جمع میکنند حیف سهمی هست که تو کف قیمت دارید میدید می ره

    • ناشناس

      موافقم

  • غلامی مندرجانی

    خرید سهام زیر ۳۰ الی ۴۰ درصددر هفته اول شهریور و رسیدن سهام به سقف قبلی طی ۴۵ روز ۳۰ الی ۴۰ درصد سود عاید سهامداران خواهد کرد سهامداران با هوش از فرصت استفاده میکنند

  • دكتركمال

    دولت بايد صف خريد ميليونى سهام دولتى ازقبيل پالايشى وخودرويى را سرلوحه امور قرار دهد

    • ناشناس

      بچه های تو خونه
      حرفای دکتر یادتون بمونه ?

  • سما

    فشاروتهدیدات مالیاتی و سخت کردن گردش مالی و کالا سرمایه گذاران را ترسانده پولهایشان را از بورس خارج ارام به سمت خرید طلا وارز روانه میکنن که نشان خوبی به
    اقتصاد نیست
    کشور با سرمایه گذار زنده است
    سرمایه گذار باید شرایط را آرام بدون استرس
    حس کنه تا بتونه خوب عمل کنه در غیر اینصورت اعتماد از بین میره سرمایه ها به سمت طلا وارز روانه میشه درنتیجه بیکاری
    وتوقف تجارت وتولید پیش میاد
    با انتشار قوانین سخت مالی ومالیاتی استرس را افزایش ندهید شرایط کروونا خاص احتیاج
    به آرامش وحمایت دولت دارد تا بازار سرپا بماند

  • تارا

    سلام به همگی احتمال می ره که بازار بورس از روزه دوشنبه به بعد بهتر بشه یعنی از سوم شهریور که دارا دوم میاد